Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, March 4, 2008

Tapinarii fac stand up comedy?

Am observat ca mai nou toata lumea pune pe afis stand up comedy,indiferent de ce gen de spectacol e.
Nu cred ca va mai trece mult pana cand vom vedea scris mare pe un afis "STAND UP COMEDY"
iar mai jos "NICOLAE GUTA SI FLORIN SALAM"
Imi place formatia Tapinarii.
Si chiar suntem prieteni.
Au lansat un nou album de curand :"7 pacate rascumparate"
L-am ascultat.Destul de bun.Acest nou album aduce mai multe instrumente pe langa chitara,la partea de negativ si versuri tipice tapinarilor.
Am citi insa un comunicat de presa in care Cosmin Covei isi promova albumul cam asa:
""7 Pacate Rascumparate" contine 23 de piese, 7 momente de stand-up comedy scrise de Cosmin Covei, 2 scenete si 14 melodii compuse si scrise de Adrian Tanase dintre care 7 orchestrate electric si 7 acustic."
7 momente de stand up comedy?????
Am ascultat de foarte multe ori astea 7 momente de stand up comedy.
Va las pe voi sa decide-ti daca sunt sau nu momente de stand up comedy!
Am gasit pe net unul dintre aceste momente.
Va invit sa il ascultati si sa votati voi daca e sau nu stand up comedy!

5 comments:

Dragos said...

stand up comedy este un gen anume de comedie, deci nu orice este comedie este si stand up comedy.

nu este stand up comedy momentul lui Covei; poate sa fie o gluma sau o gluma iregistrata sau moment comic.

de ce-i zice stand up comedy? in primul rand pt ca se sta in fata unui public, de regula in picioare.

chiar si un text de stand up comedy, este stand up comedy doar cand este spus in fata unui public.

iar dc inregistrezi atunci, audio sau video, este stand up comedy inregistrat; audio sau video.

www.aprozarnet.com
ps: activeaza-ti o chestie pe acolo sa poata si lumea fara cont de google, blogger, sa poata da msg. noroace sefu

Cristian_Dumitru said...

Da ai dreptate.Si eu zic ca umorul se poate face in foarte multe feluri,insa nu orice moment comic spus de un singur om e stand up comedy!
Si nu m-ar mira ca maine poimane sa aud ca Nae Lazarescu si Vasile Muraru fac stand up de mici.


"ps: activeaza-ti o chestie pe acolo sa poata si lumea fara cont de google, blogger, sa poata da msg. noroace sefu"
Intrebare:Si cum fac asta?:D

covei said...

raspunsul meu este nu.sunt cateva glume scurte pe care le spun stand pe scaun.

asa ca daca nae si vasile nu pot spune ca fac stand up de mici,tapinarii sunt prima trupa de sit down comedy din romania !

ps am vrut sa dau in comunicat ca fac sit down comedy...dar recunoaste si tu ca era prea greu pentru presa romana.....e deja prea greu cu stand up-ul.oricum la un moment dat ma voi ridica de pe scaun si atunci sa te tii....o sa coincida cu ziua in care o sa ne apucam in sfarsit si de cantat.pup you !

Cristian_Dumitru said...

Draga covei nu se incadreaza in genul de stand up comedy sau sit down comedy din punctul meu de vedere.
Eu zic ca sunt doar niste momente comice si atat.Nu cred ca se pot incadra in chestia asta.
Mi-a placut chestii aia cu "...la un moment dat ma voi ridica de pe scaun si atunci sa te tii..."
Covei acest...Lapusneanu al vremurilor noatre!
:)
P.S.:Oare momentele noastre de parodie dupa cenaclul Flacara din spectacole,erau un fel de spectacol folk fara chitara?
Am putea deci scrie si noi pe afis ca facem folk?

Dragos said...

nu e vb ca dc te asezi la jumatea glumei incetezi sa mai faci stan up comedy, ca nu mai esti in picioare; nu trebuie luat chiar asa ad literam , nu a inceput de la sovietici stand up-ul ca sa fim asa stricti.:)

am spus si in primu post "de regula in picioare". bill cosby, facea cateva ore de show fara pauza,si se aseza pe scena sau pe un scaun; asta nu inseamna ca nu mai facea stand up comedy.
sit down comedy e mai mult o gluma; o ironie la "statul in picioare"; nu exista ca gen sit down comedy.

cum spuneam tot mai sus(cel putin asta in opinia mea): "chiar si un text de stand up comedy, este stand up comedy doar cand este spus in fata unui public."
deci daca ai fi inregistrat(Covei, acum ma adresez tie:) ) acele momente pe care le denumesti stand up comedy cand le spuneai in fata unui public atunci ar fi avut mai mari sanse sa fie.

nu spun ca ar fi fost sigur, pt ca iarasi, stand up comedy nu inseamna o singura gluma spusa pe scena cu public; sau 7 din acestea la un interv de tp.

eu nu stiu de ce tii neaparat sa le denumesti asa?:) serios; in loc de comedie, mom comice, alta denumire inventata etc?

acuma nu ma intelege gresit, nu e doar pt unii voie sa faca stand up; normal ca oricine poate sa faca(sa incerce cel putin); iar tu dc te-ai apuca poate ai fi si bun, dar altfel, restul lucrurilor nu sunt nici macar jumatati de masura.

numai bine:) sper ca n-am suparat; doar ca eu vorbesc deschis si neafectiv de obicei:)

ps: cristi, nu stiu :) io nu sunt pe blogger; vezi pe acolo prin "panou de control".. da ai grija:), sau intreaba niste "compatrioti din tinutul blogger"
noroace:)
pps: asta e contul de google a lu frati miu:)

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.