Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, May 28, 2008

Eurovision=Un mare cacat

Nu m-am uitat la eurovision, decat atunci cand au fost voturile. Eram convins ca Romania nu va castiga, nu stiu de unde dar parca aveam o presimtire. Din pacate asta s-a si intamplat. Si oricat de tare ar fi fost melodia noastra, oricum nu am fi iesit castigatori. Pentru ca au fost vreo 40 de tari sau ceva de genul asta care au decis. Cu alte cuvinte s-au votat vecinii intre ei. Ma uitam la televizor si nu imi venea sa cred. Puneam pariu cu prietena mea cine va vota pe cine. Cel mai clar exemplu, pentru a intelege mai bine e Muntenegru care a votat Serbia. Asta da vot la care nu ma asteptam. :)
Ma rog au castigat rusii. Mie sincer melodia lor mi s-a parut o melodie simpla, adica nu au aratat ca e o chestie ne mai auzita. Si nu am inteles ce cauta patinatorul ala acolo. Eu am crezut ca a gresit olimpiada. Mi s-a parut total aiurea. Toata lumea a confundat la eurovision spectacolul cu muzica. Adica au votat cel mai bun spectacol( din punctul lor de vedere, pentru ca repet mie mi s-a parut total aiurea) nu cea mai buna melodie. Intr-un cuvant eurovision= un mare cacat!
video

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.