Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, May 20, 2008

fosta vs actuala

Daca te mananca in cur trebuie neaparat sa te scarpini, asa zice o zicatoare veche romaneasca. Asa am patit si eu. Fosta mea prietena mi-a cerut sa ne vedem, la fel si actuala mea prietena. Nu am putut sa refuz pe nici una. Asa am ajuns sa stau la o masa cu trecutul si prezentul, undeva la salonul de fumatori din "Spring time" , super tare numele asta, numai ca numai prima-vara nu a fost. In primele 15 minute m-am simtit ca atunci cand se intalnesc rudele la masa de craciun sau de paste. Ca atunci cand in cel mai tare moment mama ta baga fraza aia cu: "Stai sa va povestesc cum era cand era cristi mic..." si numai decat scoate nu stiu de unde un album cu tine in putulica goala. Au vorbit un sfert de ora despre cum era cu "ea"(fosta) si cum e cu "ea"(actuala).Saturat sa zambesc timid, ma scuz, ma ridic si ma duc la baie. Deja parca devenisem invizibil. Discutia se aprinsese atat de tare incat nici macar nu au sesizat ca am plecat de langa ele. M-am intors scuturand din maini, ca sa las de inteles ca m-am spalat dupa ce am fost la toaleta(lucru care nu e deloc adevarat, ca doar nu m-am pisat pe maini),m-am asezat timid iar pe locul unde stateam zambind. Amandoua au intors privirea si au zis in acelasi timp, cu o spranceana ridicata: "Unde ai fost?" "-La toaleta ..." raspund cu un glas tremurat.
"Si te-ai spalat pe maini?" , veni promt intrebarea. Am aratat palmele amandoua lasand sa se inteleaga ca da. Au continuat discutia lor "intre fete" lasandu-ma sa privesc mai departe. Parca nimerisem intr-o cusca cu lei. Singur, gol, fara nimic cu care sa ma pot apara. Cum vroiam sa formulez o fraza, nu apucam sa rostesc nici primele litere ca imi erau retezate de replici si priviri acide, stiti voi privirile alea oribile cu ochii pe jumatate inchisi si una din sprancene ridicate. Parca fosta imi spunea "ti-am facut-o" iar actuala mi-o reteza scurt :"Nu mai ai ce discuta cu mine..."

La intrebarea mea :"Dar ce am facut?" raspunsul a venit la fel de acid :" Stii tu mai bine!!!"
Dupa ce si-au impartasit toate cele actuala mi-a turnat si restul de pepsi care mai ramasese in cap, acum pepsiul cu un strop de lamaie mi se scurgea de pe par pe fata. Printre sucul ce mi se scurgea pe fata am mai putut vedea si finalul filmului:
Fosta si-a luat geanta si a zis atat: "Hai fata sa mergem!"
Amandoua au plecat lasandu-ma pe mine cu deliciosul suc pepsi cu un strop de lamaie scurgandu-mi-se pe fata, am gustat o picatura care mi-a intrat in gura.E foarte bun la gust. Exact ca intalnirea noastra, dulceaga lasandu-ti la final un gust acrisor pe buze!

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.