Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, May 30, 2008

Pizza la domiciliu


Cand vine vorba de pizza livrata la domiciliu, toti te sfatuiesc sa comanzi de la "Cuptorul cu lemne" (cel putin pe mine asa m-au sfatuit toti prietenii mei). Cica pizza e mare, gustoasa si destul de ieftina. Nu stiu cum va suna voua asta, dar eu nu prea pot avea incredere in pizza facuta intr-un cuptor cu lemne acum in 2008. Nu pot decat sa imi imaginez cum atunci cand dai comanda cineva sparge rapid cateva lemne si le arunca in cuptor, altcineva incearca sa aprinda focul frecand doua lemne, iar bucatarul da o fuga in gradina sa culeaga niste zarzavaturi, si duce doi saci de grau la moara pentru a face faina pentru blat.


E ca si cum ti-ar vinde cineva un Mercedes fabricat la Dacia Pitesti.


P.S. : Nu am nimic cu pizza de acolo, insa chiar suna amuzant in imaginatia mea bolnava, pizza la cuptorul cu lemne :)

1 comment:

eprocent said...

Livrare pizza non stop in Bucuresti. Pizza la domiciliu in Bucuresti: pizza, salate, topping, bauturi, pizza margherita, bucuresti, piata romana desert, gambino pizza, meniu, comanda online. Comanda-ti cea mai criminala pizza pe care ai mancat-o vreodata, iar noi ti-o livram direct la tine acasa.
Livrare non stop pizza la domiciliu in Bucuresti

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.