Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Saturday, May 24, 2008

Poluare (tele)FONICA

Deja manelistul care confunda telefonul mobil cu casetofonul, ascultand la maxim in mijloacele de transport spre disperarea tuturor, a devenit o monotonie de zi cu zi. Nu exista autobuz fara o baba care sa injure generatia din ziua de azi si un manelist care se crede dj de manele in autobuz.
Ma intorceam azi de la Cernica, cu un maxi taxi, asa cum ai sta bine unui maxi taxi, full, plin de praf, cu scaune rupte si evident cu manelisti in spate. Singurul loc liber este in spate...exact ai ghicit langa manelari. Erau doi,(ca de, prostia umbla in grup) , cu treninguri de firma, evident originale, cu o sigla imensa de "nike", iar jos scris "Addibass" , pantaloni de trening suflecati pana la genunchi si evident slapi asortati la trening, cu un telefon in mana din care urla din toti rarunchii o voce jalnica de manelist. Fac cateva glume discrete, in speranta ca se vor simti si manelistii sa opreasca muzica.Insa nimic, vocea urla mai departe din telefon spre incantarea manelistilor. La un momndat nu mai suport poluarea asta fonica, imi zic in gand: "A ne jucam asa?Ok..." Scot telefonul din buzunar si pun la maxim o melodie rock. Manelistii incremenesc. Li s-au blocat circuitele, deja vedeam cum le ieseau fum din capete.
Unul dintre manelisti(cel cu telefonul in mana) imi face o confidenta : "Frate asta nu se aude asa de tare, dar am unul bengos, se aude de doua ori mai tare, dar l-am uitat azi..."
Cu alte cuvinte manelarul a inteles ca asta ar fi fost problema mea, ca nu se auzea destul de tare.
Am avut noroc dupa trei albume, au coborat. Trei albume METALICA, de pe telefonul meu....

Oricum destul de rezistenti manelarii astia, eu nu cred ca puteam sa rezist nici la un album cu guta.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.