Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, June 8, 2008

after party

La ora 6 diminieata, plecat de la un party, de mana cu prietena mea, aveam o discutie foarte interesanta despre daunatul fumatului ierbii. Mergeam in drum spre metrou, pe o straduta cu felinare care palpaiau obosite o lumina galbena, asematoare cu cea cea a lumanarii. In fata noastra doi alcoolisti aveau o dicutie contradictorie despre cine va castiga campionatul european de fotbal. Trecand nepasatori pe langa ei, afundati in dicutia noastra, pe care fara sa vrem incepusem sa o dezbatem cu o voce destul de ridicata, observ ca alcoolistii se opresc brusc din discutie, aruncandu-si privirile asupra noastra. Dupa ce am mai facut doi pasi pe langa ei, am auzit continuarea discutiei:
"- Ba, Lica, uite cetatenii astia au o discutie, circula cu o problema...NOI DE CE CIRCULAM?"
Celalat a ramas un pic pe ganduri, la lumina difuza care palpaia intens, iar apoi clatinandu-se grav i-a raspuns:
"-Habar n-am. Hai sa mai luam o votca!"
Apoi s-au luat de dupa umeri ca doi prieteni vechi pentru a isi restabili echilibrul necesar si au plecat spre bodega, reluandu-si discutia despre campionatul european.
Noi am dezbatut in continuare problema care a luat o alta intorsatura: Ce dauneaza mai grav sanatatii, iarba sau bautura?
Intr-un final am ajuns la concluzia ca oricum Romania nu va castiga campionatul european.
Sunt curios la ce concluzie au ajuns alcoolistii.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.