Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, June 17, 2008

sofer de taxi

PREFATA:
Esti in intarziere rau de tot. Esti gata aranjat, incaltat, parfumat, insa te uiti la ceas si observi ca esti cam in intarziere. Iti trece prin minte sa te duci repede in statia de autobuz, insa afara ploua torential, asa ca pui mana pe telefon si suni disperat la un numar de taxi. Iti raspunde o voce nazalizata care iti ia comanda si te pune sa asculti o melodie pana iti cauta o masina libera. Te mai uiti odata la ceas si vezi cum timpul se scurge rapid in defavoarea ta. Incepei sa te ingrijorezi si te intrebi :"ce dracu ma fac?". Cand esti pe punctul de a inchide telefonul, vocea nazalizata se aude din nou in receptor. Iti raspunde victorioasa ca a gasit masina. In 5 minute trebuie sa cobori. Faci un scurt inventar al lucrurilor pe care trebuie sa le ai la tine(chei, telefon, etc.) te mai uiti odata in oglinda, si cobori. Mai astepti inca un minut in ploaie, si apare si taxiul. Te urci urgent, dai "buna seara" scurt si il rogi sa se grabeasca pentru ca esti in mare criza de timp. Ghinion insa, in trafic e blocaj. Taximetristul este insa foarte calm si fara nici o stanjeneala se apuca sa faca conversatie. Pana aici nimic anormal. Ni s-a intamplat tuturor cel putin odata, sa aflam amanunte din viata soferilor de taxi.Asadar, iata cam ce am aflat eu:
SOFER DE TAXI-episodul 1

Eram blocat pe la Roseti. Afara era destul de frig, iar eu ma grabeam. Deja asteptam in trafic de 15 minute. Eram plin de draci. Ma gandeam deja ce scuza as putea gasi intarzierii mele. Dupa cateva injuraturi calme ale soferului de taxi, acesta ma priveste lung si imi spune:

"Sa stiti ca numai la noi e balamucul asta..."

Eu ridic nepasator din umeri(chiar nu ma interesa cum se circula pe la altii). Mai inaintam inca o jumatate de cm si soferul simte nevoia sa continuie:

"Eu am fost plecat 18 ani...in Israel, acolo e altceva!"

Desi crizat imi zic ca as putea intra totusi in "jocul" lui. L-am intrebat daca si acolo a fost tot sofer de taxi?, mi-a raspuns ca a fost, dar foarte putin, pentru ca acolo mai bine se castiga din constructii. Am aflat ca plecase din Romania pe cand fata lui avea numai 8 luni. S-a intors acum pentru ca nu mai suporta dorul asta nebun de casa.

"M-am intors in mai, pe 8. La ora 10:45 a aterizat avionul pe aeroportul din Baneasa. Vorbisem deja cu sotia mea sa ma astepte. Aveam doua valize pline pe care la taram dupa mine la iesirea din aeroport, uitandu-ma in toate partile dupa sotia mea. Am zarit-o. Era imbracata intr-o fusta rosie, asta fiind fusta pe care i-am cumparat-o eu inainte de a pleca din tara si desi era invechita totusi pe ea arata superb. Nu era singura, mai era cu inca o tipa, blonda, foarte sexy imbracata intr-o fusta scurta de blugi. Nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc: "Cine o fi super tipa aia sexy in fusta de blugi?" I-am facut semn sotiei mele din mana. Aceasta m-a zarit, i-a facut semn scurt tipei sexy care o insotea si amandoua au alergat spre mine cu bratele deschise. Mi-am sarutat sotia care avea lacrimi in ochi si i-am soptit incet la ureche: "M-am intors." Nu am vrut sa par neprietenos, asa ca am intins mana si catre tipa blonda (si ea avea lacrimi in ochi). Aceasta m-a imbratisat foarte strans si mi-a spus printre lacrimi: "Insfarsit te-ai intors...TATA"

Am intraziat destul de mult din cauza traficului insa am aflat o poveste "de dragoste" destul de frumoasa, nu?



No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.