Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, June 12, 2008

Teo duce lipsa?


Imi placea Teo, pe la inceputuri cand era cu Badea la matinal pe Antena 1. Recunosc ca m-am uitat
si pe cand era la Pro tv, insa la un momentdat deja ma saturasem sa vad Teo Manea Show.
De cand a plecat de la pro tv, nu am mai urmarit emisiunile ei. Acum a ajuns la Prima Tv.
Butonand telecomanda acum vreo saptamana am dat si de emisunea ei. Era ziua ei,
iar colegii din echipa ii adusese printre alte surprize si un stripper. A ramas cu gura cascata si nu s-a putut abtine sa-l intrebe, de ce nu l-a adus si pe colegul sau de trupa ca ei ii place rau de tot cum arata.
Ma rog, mi-am zis poate a zis-o de dragul show-ului. Azi butonand iar dau din nou peste Teo.
Avea un invitat francez, care desi e de 8 ani in Romania inca vorbea stricat.
La un momendat doamna Teo il priveste profund in ochi si ii spune cu o privire pierduta, ca cea a unui copil cand vede inghetata: "Doamne cat esti de frumos..."
Pe urma a incercat sa se scoata cu o poanta penibila: "Cat de frumos este afara, am vrut sa zic".
Deci din Teo Manea show s-a transformat in Teo matrimonial show?
Nu m-as mira sa o vad concurand la Nora pentru Mama!
Doamna Teo,sa intelegem ca trandafirul dvs simte nevoia sa fie udat?

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.