Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, July 16, 2008

"Ce draga-i vecina noastra..."

La mine in bloc, la etajul 8, s-a mutat recent o gagica fotomodel. Toti barbatii din bloc au incercat prin toate metodele posibile sa intre in "gratiile" ei. S-au oferit sa-i plateasca intretinerea, sa-i zugraveasca apartamentul moca, sa o care zilnic in carca pe scari pana la etajul 8, sa ii faca cumparaturile e.t.c. Gagica insa i-a refuzat pe toti amabil cu un zambet strengaresc in coltul gurii.
De cand s-a mutat in bloc a ajuns cel mai dezbatut subiect de conversatie. Nimeni nu se mai intreaba "unde o fi Elodia?". Pana si batranii din spatele blocului, care joaca table in fiecare duminica dicuta despre noua "dotare" a blocului. Acum o saptamana, ma intorceam din oras, sa fi fost pe la ora 9(seara). Scotocesc prin buzunar dupa cheie, deschid usa blocului si intru. Nu apuc sa trec bine pragul usii, ca aud in spatele meu o voce tandra de femeie:"Hei, va rog tineti-mi si mie usa....". Ma intorc si tin cu mana stanga usa, asteptand sa vad cui apartine acea voce tandra(sincer sa fiu aveam aceeasi banuiala ca si voi). Aud tocuri ascutite de pantofi de dama ce lovesc din ce in ce mai repede asfaltul. Dupa putin timp apare in fata mea si "cea mai bucatica"(vorba unui vecin)
din bloc. Imi multumeste, cu acelasi glas de sapte orgasme si mergem impreuna spre lift. Mi-am dat seama ca am ramas cu gura cascata numai atunci cand saliva mi s-a scurs de pe barba pe tricou.Printr-un zgomot scurt liftul ne atentioneaza ca a ajuns, fac pe gentlemanul si deschid usa liftului facandu-i semn sa intre. Imi multumeste din nou, pentru a doua oara in mai putin de 2 minute.Deja imaginatia mea imi arata pe repede inainte imagini fierbinti, cum amandoi stateam in pat dupa o partida de sex nebun, fumand tigara de dupa iar ea imi multumeste spunandu-mi
ca de mult nu a mai avut o serie asa lunga de orgasme(da, stiu am o imaginatie bolnava)...
Intram amandoi in lift. Incercam sa ma uit in jos, pentru a nu parea mitocan, si libidinos, insa ochii imi fugeau la decolteul ei foarte plin si fusta scurta cat o batista. Incercam sa gasesc in minte ceva dragut pentru a intra in vorba. Cu degetul aratator indreptat spre placuta cu butoanele marcate cu numerele etajelor o intreb: "O luati in sus?...Adica mai sus de 5 vreau sa zic..."
Tipa zambeste scurt si imi raspunde cu acealsi zambet pe buze: "Da o i-au mai sus...". Incepem amndoi sa radem cu pofta ca dupa o gluma buna, chiar daca nu era nimic amuzant. Apas pe un buton, iar liftul "o ia in sus".Pentru a evita momentul ala penibil din lift, momentul ala cand urci cu cineva strain si simti cum timpul trece foarte greu, intind mana spre ea sa facem cunostiinta. Imi spune ca o cheama CLAUDIA, si e incantata de cunostiinta.Tot ce am reusit sa spun a fost: "MULTUMESC"(nici eu nu stiu de ce).Din vorba in vorba mi-a spus ca s-a mutat recent, si ca nu prea cunoste vecinii din bloc. Tot atunci am aflat si ca e fotomodel. Si as fi aflat mai multe, insa liftul se opreste brusc, semn ca am ajuns la 5.Ce e de facut? Ce sa-i zic? Sa o las balta si sa ies asa?
Si daca voi regreta mai tarziu?....Imi iau inima in dinti si o intreb daca vrea sa ne bem cafeaua maine dimineata impreuna?
Tipa zambeste din nou: "Hmmm...pai...."
Si nu apuca sa termine fraza ca se aude un sunet ciudat, mai exact un partz, unul din ala care a incercat sa iasa tiptil insa nu a reusit. Nu dupa mult timp se simte si mirosul.
Isi continua fraza, inrosindu-se toata(nu stiu daca de rusine sau de la miros):....Mi-ar face placere...."
Imaginiatia mea bolnava acum imi arata aceleasi imagini, cand fumam tigara de dupa, iar ea imi multumeste, dupa care trage un pratz imens.
Cu un zambet amar ii spun: "Ok, atunci ramane stabilit..." si inchid usa liftului rapid. Ii las pe ceilalti locatari sa se bata pentru ea, mie mi-a ajuns. Cloncuzia mea:
Orice frumusete se poate strica cu partz asa cum orice liniste se poate strica cu un zgomot.
P.S. Articol pt concursul “Mă vrei?” de pe visurat.ro.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.