Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Saturday, July 19, 2008

"Mama ce pula mea faci ma?M-am scuipat????"

In intersectia de la Bucur Obor e mare aglomeratie se sta de cate 3-4 ori la un semafor,asta pentru ca inca se mai lucreaza.
Aurolacii spalatori de parbrize s-au prins de chestia asta.Blocajul in trafic maresc sansele lor de spalat parbrize.
Am vazut azi o faza foarte amuzanta.
Un manelist,cu o dacie 1300 cu rotile din spate lasate pana la refuz si plina de rugina,cu geamul lasat jos,ca e cald,dar si pentru ca are noul album al lui Salam, si lumea trebuie sa stie cine "are valoare",statea a 4 oara la acelasi semafor.
Un aurolac, s-a dus sa-i stearga geamul din spate, evident fara sa il intrebe.
Numai ca, cu manelsitul nu te pui.In doua fractiuni de secunda s-a si dat jos din dacie si s-a repezit injurand de mama focului catre aurolacul speriat. A fost foarte amuzant pentru ca ia zis ceva de genul:
" Baaa...ce pula mea ba ti-am zis eu sa-mi speli geamurili?..Mars in pula mea ca te calc pe capatana..."Apoi a incercat sa il scuipe.Insa manelistul pana nu e si prost parca nu-i destul.Cand a incercat sa il scuipe s-a scuipat pe el:
"Mama ce pula mea faci ma?M-am scuipat????"
Asta a fost replica lui de manelist dur!A urmat apoi o alergare a aurolacului printre masinile ce asteptau la stop!
Intre timp s-a facut verde.Dacia 1300 cu rotile lasate pana la refuz,cu usa din partea soferului deschisa si din care Salam canta cu voiosie a blocat de tot traficul.

Morala:
Daca nu stii sa scuipi,nu mai asculta manele!

2 comments:

Tykryt said...

interesanta morala :D

Reek54 said...

ce mai morala.. :))

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.