Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, July 1, 2008

Sofer de taxi-ep 3( o poveste cu Ghe. Dinica)

Am sa sar peste introducerea regasita la celelalte episoade, important e ca eram in fata blocului si asteptam indicativul 364. In ziua aia am intalnit cel mai batran sofer de taxi. Cred ca avea cam 60 de ani. Facea asta de pe vremea lui Ceausescu. Cand am urcat, in surdina de la casetofonul masinii se auzea melodia :"Am muncit si nopti", interpretata de vocea inconfundabila a domnului Gheorghe Dinica. Il rog pe taximetrist sa dea un pic mai tare, deoarece si mie imi place aceasta melodie. Domnul in varsta se conformeaza si da un pic mai tare melodia.
Ma intreaba pe un ton respectos: "-Va place Dinica?"
Ii recunosc ca imi place si ca actor dar si ca si cantaret.
"-E un om extraordinar...", simti nevoia sa duca discutia mai departe soferul de taxi. Ii recunosc ca nu l-am cunoscut personal, insa din auzite se pare ca asa ar fi. Domnul carunt zambeste scurt si continua dialogul:"-Eu am avut onoarea sa il cunosc, stiti eu sunt taximetrist de aproape 20 de ani..."
Nu stiam daca sa cred sau nu ce imi spunea "batranelul" dar merita sa vad pana unde ajunge cu povestirea, asa ca il intreb plin de curiozitate:"-Cum asa?"
"-Nu am sa uit niciodata, era o zi de iarna, ma plimbam pe bulevard, dinspre Universitate spre Kogalniceanu, tocmai terminasem o cursa. In dreptul bodegii "Ciresica", aud un fluierat, imi arunc ochii pe trotuar si vad un domn cu o basca in cap facandu-mi semn din mana. Am oprit si l-am luat. Era MAESTRUL. Mi-a cerut sa il duc undeva in Berceni. Drumul era destul de liber, asa ca am ajuns repede. Pe drum nu am discutat prea mult, am apucat insa sa ii marturisec ca sunt un mare fan al dumnealui. Odata ajuns la adresa, imi spune sa il astept. Coboara din masina si intra in scara de bloc lanaga care parcasem. A stat destul de mult acolo, deja trecusera 15 minute de cand intrase, iar eu nu stiam ce sa fac, daca sa il mai astept sau nu. Imi zic ca cel mai bine ar fi sa ma duc dupa el, asa ca ies din masina si intru in bloc. Domnul Dinica statea cu mainile in sold si privea spre panoul de intretinere. "Ce faceti aici maestre?", l-am intrebat cu respect. Raspunsul a venit prompt:
"-Ma mir ma...in blocu' asta toata lumea plateste intretinerea dar nimeni nu se fute....."
Pe urma l-am condus acasa. Pe durata cursei de intoarcere am aflat si ce se intamplase de fapt. El venise pentru o gagica acolo in bloc, insa uitase la ce apartament statea. La final, l-am rugat sa-mi plateasca cursa cu un autograf. Si acum mai pastrez in portofel, hartia dictando, ingalbenita pe care scrie :" Cu drag Dinica"..."
Nu l-as fi crezut, insa a scos din portofel hartioara si mi-a aratat-o.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.