Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, August 13, 2008

Jurnal de calatorie (scrisoarea a II a din Grecia)

Dragi prieteni asa cum am promis si in incheierea primei scrisori, am revenit cu amanunte. Am pierdut vaporul care mergea din Atena spre KRITH(Creta),asa ca a trebuit sa mai petrecem cateva ore bune in Atena.Am calatorit cu metroul lor care este jumatate metrou jumatate tren, adica circula si pe sub pamant dar si pe la suprafata. Am mers prin bazarul de langa port unde am pus in valoare toate legile bisnitei din Romania, adica ne-am tocmit ca in Obor cu toti indieni care vindeau suveniruri(sunt chiar mandru de mine, pentru ca am redus pretul unei perechi de ochelari de la 30 euro la 5 euro, cred ca daca ma mai tocmeam putin nu numai ca ii luam gratis dar, mai primeam si ceva bani de la el).
Un alt lucru foarte interesant pe care l-am descoperit este bunul simt al oamenilor strazii, am intalnit un batranel, cu barba pana la piept si imbracat jalnic,care isi facea veacul prin "gara" unde asteptam vaporul.M-a surprins foarte mult faptul ca a inceput sa stranga gunoaiele de pe jos, urland pe un ton moralist la fiecare om care scapa o hartie pe jos: "MALACA, MALACA", ceea ce mai tarziu aveam sa aflu ca inseamna: labagiu!!! Intr-un final vaporul a ajuns in port. In viata mea nu am vazut un vapor mai mare (de fapt nici nu ma mir, pentru ca nu am mers decat cu vaporul din Herastrau pana acum)din care a iesit un intreg oras auto(masini mici, camioane, motocilete e.t.c) Am urcat la bordul "gigantului" lasandu-ne bagajele intr-un loc amenajat special. Am urcat, am prezentat biletele si am primit in schimb o urare de bun venit si calatorie placuta, indulcita cu gustul unui pahar de suc de portocale. Am urcat spre punte toti(eu impreuna cu prietena mea, un prieten bun si viitoare lui sotie + o buna prietena asta in cazul in care va intrebati de ce vorbesc de multe ori la plural) admirand tablourile de loc prietenoase de pe pereti(adica erau tablouri cu toate speciile de pesti-aveam o singura intrebare in cap: oare daca ne scufundam, o sa fac cunostiinta cu toti acesti pesti? As fi preferat poze cu femei goale in cazul unei scufundari sincer sa fiu). Pe punte am intrat intr-o camera asemanatoare cu cea de cinema (aveau scaune aranjate pe randuri, toate orinetate spre un televizor urias). Am aruncat gentile mici(pe care nu le-am lasat la bagajele mari) pe cate un scaun si am iesit direct pe punte, unde am facut multe poze, in mai toate colturile frumoase de pe vapor si evident clasicile poze in stilul titanic.Am batut restaurantele si magazinele de pe vas(v-am spus ca era un vapor gigant) si ne-am intors in "sala de cinema", unde mi-am dat seama de ce erau poze cu pesti pe toti peretii vaporului;capitanul avea un foarte dezvoltat simt al umorului, la televizor rula filmul "titanic". Am sters imediat pozele in stilul titanic facute pana atunci. Pentru ca pana in Creta faci cateva ore si pentru ca ni s-a facut somn, am dormit ca betivii pe o masa dintr-un restaurant( asta nu pentru ca eram chiar in halul ala de obositi, ci pentru ca in sala de cinema, unde se presupunea ca trebuia sa si dormim, se descaltasera cativa binevoitori care probabil ca nu isi schimbasera sosetele niciodata)Dimnieata, foarte de dimineata o durere de spate avea sa ma anunte ca am ajuns in Creta.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.