Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, August 24, 2008

Sarbatoarea rosie

In statia de tramvai asteptam "21" undeva pe calea mosilor. Pe banca din statie, adormise un auroloc, iar luna era la locul ei. La un momentdat, peisajul asta extraordinar, a fost deranjat de catre un domn,cam la 1,80 inaltime cu ochelari, fata ascutita, si cu putin par, care se indreapta foarte hotarat spre banca unde aurolacul si-a intins patul.
Domnul (urland deodata catre aurolac): "Baaaa....ce pula mea faci ba?...Dormi?...Dormi ba futute-n cur sa te fut....Trezeste-te ba...Scularea..."

Aurolacul, trezit de galagia domnului abia mormaia printre dinti: "Haideti nenea...lasati-ma si pe mine ca-s amarat si n-am casa..."
Domnul:" Ba tu stii ce zi e azi ba?...Zi ba stii?...Futute-n cur sa te fut..."

Aurolacul: "E duminica..."

Domnul: Ba fira-i al dracu sa fii, de labagiu...azi e 23 august baaa....Ba pe 23 august a fost eliberata tara asta de fascisti ba...si tu dormi?....
Aurolacul(trezindu-se): Ba nene dar nici aici nu scap de comunisti...

Tu cum ai petrecut de 23 august?

2 comments:

Andrei Platon said...

haha,misto asta...tipul inalt era profesor de istorie pensionat si beat,fan pe viata al regimului comunist :)...
23 August...am baut cu prietenii si am depanat amintiri...putin ne-a pasat de fascism si alte curente cotropitoare :)))

Cristian_Dumitru said...

Sincer nici eu nu imi dadusem seama in duminica aia ca e 23 august. Si chiar daca as fi stiut ca e 23 august, ar fi avut aceeasi insemnatate ca si 22 august si 25 august,deci nici una. Asta pana cand acest profesor de istorie, fost securist probabil, mi-a amintit.

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.