Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, August 14, 2008

Un fleac...inca un film

Despre filmele vechi facute de Sergiu Nicolaescu, numai de bine. A demonstrat in nenumarate randuri ca poate face film intr-un stil american. Trebuie sa recunosc ca filmul : "Orient Express" m-a dezamagit total, e normal, mi-am zis, a imbatranit si el. Dupa aceea l-a lovit si pe el boala tuturor regizorilor romani "film despre revolutie" si asa a aparut "15", din nou dezamagire totala. Imi era dor de "un comisar acuza" de alta data, si iata ca in cele din urma, comisarul Moldovan a supravietuit. Am vazut "SUPRAVIETUITORUL"... asta da, tipic americanesc, iar el a demostrat ca inca mai poate fi si la varsta asta comisarul de alta data. Desi unii actori s-au intrecut in teatralisme si cabotinarii, pot spune ca Sergiu le-a cam dat clasa. Acum pregateste un film documentar despre CAROL I. Ghiciti cine e Carol? Ati ghicit din prima. Sunt curios sa vad pe ce drum merge supravietuitorul Sergiu Nicolaescu.

1 comment:

Platon said...

Nu stiu de ce am impresia ca aceasta "docu-drama" a fost la un moment dat premeditata de Nentu' Sergiu...plus ca in ultimul timp comisaru' parca face concurs cu el insusi...Ia sa trantesc eu un film!Aaa,dar mai am o idee,hai sa fac un film si cu asta!Da,stai asa!Eu il jucasem pe tanarul Carol,ce-ar fi sa-l onorez jucandu-l pe geriatricul Carol!Mda!Buna idee!Actiuneeee!
Regina asta din clip e atat de onorata incat cred ca tot platoul e umezit la dos.
Sergiule,deschiderea caroliana ti-a ingenunchiat regina?

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.