Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Saturday, October 4, 2008

Crezi in Mos Craciun?

[bazata pe fapte reale]
Cand suntem mici credem in minciunile parintilor care ne spun ca daca vom fi cuminiti, de craciun va veni un domn batran imbracat in rosu conducand o sanie zburatoare cu reni si ne va aduce multe cadouri sub bradul cat casa din sufragerie. Cand mai crestem putin, parintii decid sa ne zica adevarul si mitul lui Mos Craciun nu mai are deloc farmec pentru noi. Cand eram mic, ma framanta o intrebare...Ce face Mos Craciun in celelalte anotimpuri?
Saptamana trecuta am gasit si raspunsul. Eram intr-un club de fite din Alba Iuliua, unde ma simteam ca o gaina scapata dintr-o curte domestica si ajunsa in lumea salbatica a junglei. Peste tot era plin de "pume" originale (de la mama lor) pazite bine de Coco Chaneli, care erau in stare sa te sfasie si sa te manance dupa aia, daca indrazneai macar sa arunci o privire asupra femelelor lor. Regii junglei sa adapau din cele mai fine si colorate bauturi, inconjurati de regine si printese cu bucile si tatele pe afara! Eu cotcodaceam cu o bere rece in fata cuibarit pe un fotoliu rosu undeva retras privind plictisit la activitatea din jungla.
In clubul ala pana si femelele de hipopotam erau pline de fitze, ce daca aratau ca dracu, purtau ultima colectie Dolce&Gabana, vorba aia haina il face pe hipopotam. Seara se anunta cu adevarat "fantastica"...
La un momentdat se apropie de mine "un batran atat de simplu dupa vorba dupa port" cu chelie si barba de Mos Craciun, se apleaca si imi sopteste la ureche:-"Crezi in Mos Craciun?"
I-am raspuns evident ca nu, iar treaba asta la cam enervat putin. Mi-a tintit o privire de om nebun, apoi mi-a replicat ridicand putin tonul glasului:-"Ar trebui sa crezi..daca vrei sa traiesti vesnic!"
Si brusc, fara sa mai stea pe ganduri, s-a lipit cu capul de masuta din fata mea si si-a ridicat picioarele sus! Statea in cap si isi misca picioarele ca un adevarat atlet, desi dupa infatisare avea peste 70 de ani. Cand a revenit cu picioarele pe pamant ma fixat iar cu privirea aia nebuna si mi-a spus: "-Vezi..asta e secretul!"
Apoi mi-a golit 3 sferturi de bere dintr-o singura inghititura si a plecat cu un pas grabit spre iesire. Deci Mos Craciun, in celelalte anotimpuri umbla prin cluburi de fite din Alba Iulia facand un fel de campanie, pentru promovarea sa!
Am cazut pe ganduri, ca closca pe oua, intrebandu-ma daca visez sau e adevarat. Mi-am mai luat o bere si am continuat sa privesc spectacolul junglei. Ultimul sosit in jungla a fost un tip handicapat, in carucior...
Ma gandeam ca si el va fi la fel de ignorat de adevaratele fiare ca si mine, dar nu s-a intamplat asa. Nu au trecut nici 20 de minute si tipul era impins de la spate de doua "pume superbe"... Era si normal avea carucior de firma.
Concluzia? Tre sa fii handicapat sa agati ceva intr-un club de fite!
Tu crezi in Mos Craciun?

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.