Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, October 29, 2008

Test... de fidelitate

Faptul ca femeile pun multe intrebari, nu mai e un secret pentru nimeni. Ca pun cele mai ciudate intrebari, in cele mai ciudate situatii, si se asteapta la cele mai ciudate raspunsuri, a inceput sa faca parte din cotidianul de zi cu zi al barbatului
Asta face parte din ele, au acolo sus in cavitatea craniana unul sau mai multi neuroni care sunt foarte foarte curiosi si care provoaca la duel neuronii nostrii.
Cred ca ati inteles despre ce vorbesc, nu mai are rost sa o mai lungesc. Asadar dupa ce s-a incheiat o cina romantica la luminia lumanarilor (pe care mama planuise sa le arda abia de craciun; asta e, ghinion ce sa-i faci), ea(respectiv prietena mea) se uita cu ochii ei mari si rotunzi de copil curios in ochi mei jucausi si imi spune:
"-Daca maine dimineata, te-ai trezit in pat cu o baba de 80 de ani langa tine, ce ai face?"
Deodata am inceput sa aud bataile inimii ce se intetisera si deja devenisera una cu bataile secundarului, ceasului auriu de perete ce imita unul de mana dar la o scara mai mare, si de care mama mi-a spus ca a apartinut lui Guliver( da stiu nu are nici o logica descrierea ceasului,dar cu siguranta ai avut sau inca mai ai si tu unul la fel)
Neuronii mei putini si obositi erau beti turta. Buimaci cautau prin sertarasele creierului dupa un raspuns ciudat...si deodata minunea se intampla, neuronul sef a gasit raspunsul si mi la trimis rapid prin curieratul centrilor nervosi in cavitatea bucala:
"-As zice, uite ma ce repede trece timpul cand sunt cu iubita mea!"
Bataile ceasului au incetat brusc ca si cum timpul ar fi ramas in loc,iar eu cu ochii bulbucati asteptam verdictul. Nu a trecut mult si verdictul a fost dat de comisurile gurii ei care s-au labartit si au scos la iveala un zambet larg. Atunci mi-am dat seama ca raspunsul a fost corect. Imi venea sa tip in gura mare: "URAAAA!!!AM REUSIT!!!!AM RASPUNS CORECT!!!!"
Dar evident ca nu poti scapa atat de usor. A venit si o a doua intrebare:
"- Si ce te-ai face daca batranica aia nu as fi eu?"
Raspund plin de curaj si incredere in fortele neuronului sef care imi sopteste:
-"M-as lasa de baut!"
Am reusit!!!Am trecut cu bine si testul acestei intrebari!!!! Yupiii!!!Mergem mai departe!!!
Merg mai departe, ma duc sa dau traseul!!!!
Le-as sugera tuturor femeilor sa ne dea si variante ajutatoare atunci cand pun intrebari atat de complicate.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.