Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, November 27, 2008

blog sweet blog

Yupiii am revenit! Ce bine e sa fii din nou pe dulcele tau blog...sa nu mai stai asa ca un trubadur pe blogurile altora. Imi era dor de blogul meu dezordonat. De textele mele pline de miros de mucegai pe care le-am abandonat deoarece nu am mai avut timp. I'm back now cu forte proaspete. Si tocmai am luat un filmulet nou nout pentru a mai scapa de harababura de pe aici. Va astept sa il vizionam impreuna la o cafea sau la un ceai sau la o maslina o duda o biscute o atentie!. Pana data viitoare i'll be back!



Super reclama la lapte:))
Vezi mai multe video Haioase »

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.