Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, November 10, 2008

Teo culca-te ca-ti trece!

Nu am timp sa intru pe alte bloguri, ba chiar cu foarte mare greutate intru in ultimul timp si pe al meu sa mai postez cate ceva, asta pentru ca stau foarte prost cu timpul.
Asa ca pana azi habar nu aveam ca cineva a ridicat "securea razboinica" asupra trupei showtime. Acel cineva este Teo din trupa Deko. De ce? Nu am inteles nici pana acum. Scuza lui a fost ca a scris noaptea tarziu. Am sa folosesc si eu aceeasi scuza daca va fi nevoie pentru articolul asta.
Am sa fiu scurt si la obiect, pentru ca nu imi sta in fire si nici nu vreau sa o iau pe ocolite.
Draga Teo, nu mai scuipa asa oriunde si peste oricine pentru ca la un moment dat s-ar putea sa scuipi impotriva vantului. Te pot asigura ca oamenii care ne-au felicitat dupa showul de la Iasi nu erau nici in scaun cu rotile, nici cu spume la gura, nu aveau priviri dubioase si nici fete de retardati, asa ca nu aveau cum sa ne fi confundat cu voi. Erau oameni destul de sanatosi si stiau crede-ma pe cine felicitau si de ce!
Ai scris la un momentdat referindu-te la trupa Deko : "cea mai serioasa trupa de stand up comedy atat din tara, cat si dintre hotare, vine de-abia luni." Cea mai seriosa trupa de stand up comedy?Asta iti zic sincer ca nu suna foarte ok. Nu stiu cat de seriosi sunteti voi dar, cu siguranta lumea nu vrea sa auda lucruri serioase de la voi. Asadar daca te simti in al 9 lea cer vezi sa nu cumva sa pici de acolo de sus pentru ca s-ar putea sa fie grav!
P.S.:Imi permit la final sa adaptez o vorba veche de a lui Caragiale: "Ce-i cu tineTeo? Iti sunt ochii tulburi grozav, nu mai lucra asa mult la lumanare, vezi sa nu te traga fereastra, culca-te ca-ti trece!"

Pace!
Noapte buna!

1 comment:

silky said...

bine dumitru! tu prinde-i pe boieri, eu ard pasunile si otravesc fantanile!

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.