Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, November 9, 2008

Showtime in Iasi

Ajunsi in Iasi la o ora destul de matinala, ne-am cazat, am dat o tura prin Mall, iar dupa "shopping" am tras un mare pui de somn.
Am ajuns in sala de cultura a studentilor la 19:30 (spetacolul era trecut la 20:00). Cu sufletul la gura si bucurie in ochi vedeam cum sala incepe sa ramana fara scaune goale. Luminile-s gata, microfoanele la fel si 3....2....1.....it's showtime!!!
Am intalnit un public foarte receptiv si pus pe aplaudat ce abia astepta "sa se rada cu lacrimi".
Pana aici nimic anormal....
Partea mai putin anormala a fost surpriza facuta de sunetist (care ne-a mustrat de cum am ajuns pentru ca am pus spectacolul la o ora asa de tarzie, sambata si unde mai pui ca si de ziua lui) in timpul numarului meu, cand i-am cerut sa puna o melodie de care aveam nevoie pentru show s-a facut deodata liniste. Nici urma de melodie...nici macar o alta melodie...nimic...doar liniste...o liniste ce transforma parca secundele in ore...poate ca nenea sunetistul adormise sau se imbatase sau plecase...dracu stie...
Am fost nevoit sa-mi cer scuze fata de public spunandu-le ca "aici trebuia sa se auda o melodie..."
Faza amuzanta a venit de la o tipa din primul rand care mi-a zis: "Dar eu o aud...hi hi hi hi..."
Ce inseamna sa vii fumat la stand up comedy...
Pana la final totul a iesit asa cum ne asteptam. Publicul foarte receptiv. Multumim Iasi si promitem sa ne reintoarcem in dulcele targ cat de curand!

1 comment:

Marius said...

...daca a-si puta sa adaug...dupa spectacol spre dimineata l-am vazut pe strazile iasului pe michael jackson..., care...

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.