Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, December 25, 2008

Doispe si un sfert!


Bunica-miu avea o vorba "Trenu e facut sa il astepti nu sa te astepte el pe tine". Mi-am dat seama ca avea dreptate cand am ajuns in gara cu 3-4 minute inainte de plecarea acceleratului de Predeal!
Cu biletele fara locuri(ca doar le-am luat in ultima clipa, na) ne-am urcat in trenul destul de incarcat ca doar e 24 decembrie. Cu chiu cu vai am reusit dupa Ploiesti sa gasim un compartiment cu o singura perspoana, unde ne-am si instalat dupa ce am intrebat politicos daca "locurile alea libere sunt ocupate". Ni s-a raspuns ca putem lua loc! In tren pentru a nu simti cat de greu se scurge timpul ai mai multe variante: te culci( intr-o pozitie de yoghin) joci carti sau citesti o carte ori mai socializezi cu calatorii. Am ales ultima varianta. Am glumit, am ras, ne-am simtit bine...atat de bine incat nu mai stiam daca trecuseram sau nu de destinatia dorita. Pentru a ne elucida misterul am scos capul pe usa compartimentului si am intrebat cativa tineri (care pareau pregatiti sa coboare la prima statie) ce statie urmeaza.
Mi s-a raspuns:- "Predeal...cred!"
Am simtit nevoia sa cer lamuriri: -"Sigur?"
Cu o fata complet surprinsa mi-a raspuns:" Pai da....ca e 12:15, atunci scrie pe bilet ca ajunge in Predeal"
Nu stiu de ce dar am iesit cu totii intr-o fractiune de secunda pentru a cobori. Pana sa ajungem la usa vagonului trenul a si oprit. Pentru mai multa siguranta am mai intrebat un domn mai in varsta cand am trecut pe langa compartimentul sau, daca aici trebuie sa coboram pentru Predeal.
Si bine am facut!
"Aici e Azuga!Predeal e la prima!"
Faza si mai dura e ca , unii din grupul de tineri au coborat in Azuga...ca na, era 12:15 doar!
Am putut vedea pe geamul din compartimentul meu cum unii fug dupa tren, altii se urca din mers (iar altii din cauza socului probabil) tipau! Unul dintre "norocosii" ce au reusit sa prinda din nou trenul a tras semnalul de alarma. Trenul a oprit brusc iar la scurt timp si-a facut aparitia NASUL. Cel care a tras semnalul de alarma pentru ca ramasesera cativa din prietenii lui jos, s-a ales si cu o amenda de 1000 ron.
-"Nu ma intereseaza pe mine de ce ai tras semnanul!L-ai tras, platesti!" Degeaba incerca el sa ii explice ce si cum, pentru ca i-a scurtat-o imediat:
"-Eu stiu mai bine, ai tras semnalul ca sa fumezi!"
-"Dar eu nici nu fumez!" a raspuns timid cel acuzat. Dar Nasul stia mai bine.
Sper sa nu intalnesc si un politist de genul asta. N-as vrea la un accident grav unde un om e calcat de o masina pe trecerea de pietoni sa dau de unul ca el:
-"Nu ma intereseaza pe mine de ce ai traversat si pe unde! Ai traversat,platesti!Amenda 1000 ron!...Dumneavoastra cu masina sunteti liber...hai circulati circulati...alo domnu' ma auziti...de ce dati ochii peste cap credeti ca ma impresionati sau ce?...deci amenda trebuie achitata in 24 de ore altfel se dubleaza...hai va rog sa terminati cu spumele alea de la gura si sa semnati procesul verbal!"

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.