Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, December 18, 2008

"...o sa vina un jeep negru sa va ia in 10 minute..."

Imagineaza-ti cum ar fi sa chemi un taxi si vina un jeep negru cu geamuri fumurii!
Mi s-a intamplat acum doua seri dupa ce avusem show in Plach coffe sa sun la taxi PELICANUL(9665) sa cer o masina si sa aud cel mai tare raspuns:
"-Auziti...haideti ca vreu sa va zic ceva...o sa vina un jeep negru sa va ia in 10 minute..."
Cand suni la taxi si auzi chestii de genul asta, in primul rand verifici daca nu cumva din greseala ai sunat la politie, dupa ce te convingi ca ai sunat unde trebuie iti pui problema ca poate ti se face o farsa dar cu toate astea ti se pare provocator si amuzant si raspunzi :"Ok...astept!"
-"Si asta nu e tot...se auzi vocea dispecerei care probabil s-a gandit sa-mi mai dea ceva lamuriri...cursa e gratis...veti fi dus chiar de patronul firmei!"
Evident ca dupa ce am inchis am povestit toate astea celor cu care eram la masa. Nici ei nu au putut sa creada! Se gandeau ca e cu siguranta o gluma de a mea. Dupa zece minute jeep-ul cu geamuri fumurii a venit sa-si onoreze comanda. Intradevar la volan era patronul firmei care mi-a marturisit ca din cand in cand mai ia si el cate o comanda iar cursa e intotdeauna moca.
Tot ce pot sa zic e ca am ajuns sa vad Sinaia noaptea(nu e chiar asa multa zapada cum se exagereaza la stiri).. glumesc evident. Nu am ajuns pana in Sinaia, dar cum cursa a fost gratuita am vizitat o matusa din muntii Apuseni...te-ai prins, glumeam!

Lasand gluma la o parte felicitari patronului de la Pelicanul pentru strategia de marketing. Cel mai mic tarif (1,4 lei/km); daca ai noroc cursa poate fi gratuita; iar soferii de taxi duminica muncesc numai pentru ei (fara plan)

1 comment:

Alexandra Rucsandescu said...

eu am patit ceva ciudat cu cei de la Taxi As ... sambata seara chem un taxi , mi se zice in 10-12 minute, las nr de tel , numele ...ok... si ce sa fac eu inca 10 minute ? stau in pat. am adormit. si stii ce ? m-a trezit tel ... nu alarma. telefonul ... a sunat. a bipuit de fapt. si cine era ? ghici ! Taxi As ! :))) Au dat beep sa cobor . Multumesc tanti de la compania de taximetrie AS ca m-ati trezit ! Oare daca o angajez pe post de alarma matinala ... ?

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.