Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Saturday, December 13, 2008

Prostia mioritica nu are limite!

Se pare ca prostia nu are limite pe plaiurile noastre mioritice. Face audienta mare, e bine promovata si se gaseste pe toate drumurile. Bahoy; Petrica Americanu; mai nou Fernando din Caransebes sunt nume deja bine cunoscute, ce fac cariera cu prostia lor. Fiecare vrea sa arate ca el e cel mai prost om din Romania si ca el ar merita locul 1 cu coronita si ca de el ar trebui sa rada in hohote toata lumea.
Am ramas socat cand am vazut ca Fernando din Caransebes are si blog! Evident ca nu m-am putut abtine si am intrat si eu sa descopar cat de departe poate ajunge cu prostia "manelistul gay"!
Iata cum incepe primul articol de pe blogul sau:
"Am primit foarte multe emailuri, chiar nu ma asteptam. Chiar daca unele au fost cu cuvinte murdare, multumesc celor care au spus si lucruri bune.
Ca sa stiti mai multe despre mine.
Ma numesc Fernando.
Am 20 de ani si locuiesc in Caransebes.
Pentru mine scrie un prieten foarte bun, care ii multumesc mult il cheama Florin. Eu ii voi dicta si el imi va scrie. Pentru ca eu nu prea ma pricep asa bine.
Pe messenger, voi fi si eu si Florin.
Multumesc pentru cei ce imi viziteaza blogul si sper sa nu va dezamagesc."
Si asta nu e tot, Fernando posteaza si cateva filmulete cu aparitii tv. Am ales sa va arat si eu unul:

Astept unul si mai prost de atat! Hai ca se poate baieti! Sunt curios pana unde poate merge prostia in Romania!

1 comment:

smish said...

Foarte tare....prostia se promoveaza mai nou si "pe sticla", cu multa reclama...nu e de mirare de ce tot mai multi trag spre prostie.

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.