Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, January 13, 2009

De la prietenul meu Fumat-Spart!

Am un prieten care inca mai crede in Mos Craciun. Anul asta i-a trimis o scrisoare in care i-a cerut sa-i aduca un sac de marijuana si un bax de foite. Mos craciun i-a trimis inapoi scrisoare si si-a cerut scuze dar criza asta economica a afectat si lumea "high"! Bineinteles astea s-au intamplat dupa foarte multe fumuri!
Saptamana asta am fost invitat pe la el. Dar a tinut sa-ti ceara scuze inainte de a imi face invitatia:
"-Ba, imi cer scuze dar la mine e cam dezordine asa, am fost fumat toata saptamana. Stii si tu cum e; facultate, serviciu...una alta..."
Ajuns la el, imi povestea cu ce dinozauri s-a mai batut cand era spart si tot felul de intamplari amuzante traite cu prietenii lui imaginari ce apar dupa un fum bine tinut in piept ca zanele alea din reclama la nu stiu deodorant de wc, ce apar in baie dupa ce te-ai cacat si ai dat cu ala ! Intamplari foarte amuzante intr-adevar! La un momentdat a avut o replica foarte tare:
"-Ba ce misto e starea asta numai buna de un joint...(ganditor) mai aveam de cate un fum...(intristat brusc)daca nu il fumam pe tot aseara!

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.