Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, January 11, 2009

Romanul s-a nascut poet (nesimtire)

Se zice ca romanul s-a nascut poet! Cu siguranta asa este. Sunt convins ca majoritataea dintre noi am scris cel putin o poezie in scoala generala, in liceu sau la facultate.
Eram in clasa a 8 a cand m-a lovit spiritul creativ. De fapt m-am apucat sa scriu poezii din orgoliu. Unul din colegii mei venisera cu o poezie (lunga) intr-o zi la scoala si o tot flutura prin fata fetelor laudandu-se ca el a scris-o! A reusit sa le impresioneze nu numai pe cele de la mine din clasa dar si pe cele de la clasele alaturate! Atunci mi-am zis: "i-a stai ma ...ce eu nu pot sa scriu poezii?!?"
M-am dus acasa si m-am pus pe scris. De curand am gasit o poezie facand curat prin sertarul cu vechituri. Va las sa o cititi:
NESIMTIRE
Stau intins pe rogojina
Lang-un pom la radacina
Si ma chinui c-o basina!

Ea ar vrea din cur sa iasa
Si prin aer sa pluteasca
Pomul sa il imputeasca.

Strang din buci atat cat pot
Musc cu forta un mar copt
Insa simt ca nu mai pot!

Ma ridic in picioare,
Si strig in gura mare
A!...E!...I!... si alte vocale.

Aerul se-mpute rau!
N-am scapat basina eu!!!
Pomule esti nesimtit?
Ce-ai mancat de te-ai basit???

Nu ma acuza pe mine...
Pomule, nu ti-e rusine?
N-am vazut; ce nesimtire!

Pacat ca poezia mea nu a prins destul de tare la fete. Dar mai tarziu am aflat ca poezia cu care colegul a facut valva printre fete nici macar nu era a lui. O copiase dintr-o carte! Ale tineretii valuri!


1 comment:

Ecaterina said...

O! U!

Iata! Geniul creatiei dormea latent in trupul tau inca din scoala generala!
Bine ca l-ai lasat sa se trezeasca si acum zburda in voie printre noi, la show-urile tale.

P.S.: Hai ca esti genial!

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.