Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, January 11, 2009

Un cocalar la cinema!

Convins de un prieten sa nu mai incurajez pirateria vazand filme trase de pe net, am mers la cinema.
Am cumparat bilet in al 6 lea rand ne-am pus in brate o punga imensa de pop corn si asteptam adanciti in scaune sa treaca mai repede reclamele si sa inceapa filmul. Dupa ce am vazut mai multe reclame cu detergenti, masini si filme ce vor rula in curand a inceput si "the movie"! In dreapta mea niste cocalari (de liceu) ce considerau ca daca e democratie pot face ce vor in timpul filmului, vorbeau ca la ei in sufragerie.
E un film bun cu Jim Carrey. Primele replici din film spuse de el sunt negativiste (adica nu zice decat "nu")
Cocalarul cu gura plina de floricele, soarbe o gura din paharul de cico si dupa ce trage o ragaitura zdravana ii spune prietenului sau: "Sa vezi ca pana la final o sa-l faca sa zica numai DA, coaie!"
Noi mersesam la "YES MAN!"
WoW!!! Cata inteligenta! Oare cum si-o fi dat seama???
Deci coaie, te mai asteptam la cinema si cred ca ar trebui sa te faci critic de film...sau ceva!!!

1 comment:

yCz said...

frate hai k asta e super tare !! :))

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.