Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, February 3, 2009

INTAMPLARE SAU PARANORMAL?

Eram intr-o noapte la un prieten si cautam filmulete pe net. Dupa ce ne-am saturat de alea amuzante am trecut la alea "scary". Am vrut sa vedem ceva cu adevarat inspaimantator sau care macar sa te puna pe ganduri sau sa fie regizate si jucate foarte bine. Am gasit mai multe filmulete si cateva chiar bunicele. Si pentru ca ne-a mancat in cur sa cautam si exorcizarea lui Anneliese Michel, un caz adevarat si cred ca cel mai celebru caz de acest gen, la un moment dat becul a inceput sa palpaie iar din boxe se auzeau tot felul de sunete ciudate. Intamplare sau paranormal?
Habar n-am. Cert este ca nu am gasit filmuletul cu Anneliese Michel pe care il cautam (se numeste Exorcism of Anneliese Michel sau ceva de genul asta.Este un documentar foarte misto facut despre ea. Eu il vazusem mai de mult la tv) In spre dimineatza totusi am gasit filmuletul de mai jos. Nici asta nu stiu daca e sau nu real dar daca nu e real e bine facut. Imi place. Va sfatuiesc sa il vedeti pana la final!



No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.