Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, February 19, 2009

Romania te urasc cu toata dragostea!

Urasc persoanele alea care isi dau cu parerea! Daca iti repari masina in fata blocului e imposibil sa nu vina 90% din vecini si sa-si dea cu parerea:
"-E de la baterie...."-Ba eu zic ca e de chiuloasa..."e.t.c.
Urasc vanzatoarele alea care daca au chef de tine te servesc daca nu iti arunca in scarba un "Mda ce doriti?...n-avem."
Urasc prostia din show-bizz-ul mioritic. Cu cat esti mai prost cu atat esti mai promovat. Justificarea e simpla: " Prostia face rating"
Urasc pensionarii care circula cu autobuzul...batranii aia cu un miros ciudat...batranii aia care iti impun sa te ridici de pe scaun, chiar daca locul nu e rezervat pentru ei...batranii aia care daca au prins un loc pe scaun in autobuz nu mai coboara pana la capat...chiar daca langa ei se afla mame cu copii in brate sau oameni cu mana in gips ori in carje, nu se ridica...doar au stat toata tineretea in picioare.
Urasc bodyguarzii aia cu ceafa lata si cutia craniana goala pe care ii intalnesti la intrarea in cluburi. Aia care se cred cel putin Dumnezeu. Aia care fac legea. Aia care lasa pe cine vrea pula lor in club ca doar sunt paznici...nu? Aia care iti vorbesc tot timpul la plural-"Deci ce facem, unde mergem? Pai nu ne uitam? Trecem asa...ca la noi acasa?...In seara asta nu intri ca nu vrea pula mea..."
Urasc "PRINTZESELE" cu poze pe hi5...ele langa nelipsita soba de teracota. Urasc cocalarii cu kile de aur la gat (daca o sa prind unul d-asta pe strada am sa-l amanetez)

Cam asa arata o lista facuta in 5 minute...poate ca daca as continua sa ma gandesc ce urasc la Romania as putea scrie mult mai multe. Ce imi place?

Imi place simtul asta al umorului al nostru. Noi stim cel mai bine sa facem haz de necaz. De aici si expresia: "Cine moare sa se-mputa cin' traieste sa se futa!"
Imi plac oamenii cu adevarat talentati(din orice domeniu).
Imi place ca suntem inventivi...nici macar nu aparuse hbo la noi si deja gaseai in piata obor decodoare.
Defapt...vorba americanului: "Nice country...verry nice country...stupid people...but nice country!"
ASTEPT COMMENTURILE VOASTRE CU CE VA PLACE SI CE NU VA PLACE LA ROMANIA!

1 comment:

madalina said...

ai dreptate si eu urasc romania exact asa cum o urasti si tu..oare cand scapam de cocalari si pitipoancele astia/astea?

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.