Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, July 24, 2009

Legile statului ,pentru toata lumea?

E 7:30. Am ochii umflati de somn. Am dormit 2 ore! As fi dormit mai mult daca adp sectorul 2 nu ar fi trimis oamenii cu drujbe pentru a taia iarba din gradina blocului de la ora 6:30!!!!!
Cum e posibil sa incalci legea linistei publice cu atata nepasare. Evident ca nu am mai rezistat si dupa o jumatate de ora plin de draci am inceput sa urlu de la geam la drujbari : "de ce la ora asta???"
Raspunsul:"Acum ne-au trimis ca e racoare!"
Sa mori tu?Pai atunci hai sa muncim cu totii de la 5 la 9 pe timp de vara ca de e canicula nu?

2 comments:

Ecaterina said...

Ai incercat de toate? capul in perna, dopuri de urechi si nimic?

Sau... macar s-a meritat sa induri? Adica, cine are acum gradinutza frezata in fata blocului, a ? :))

Cristian_Dumitru said...

Am incercat evident. Stii cum e cand ti-e foarte somn si nu poti dormi din cauza zgomotului, ca ai face orice numai sa nu te trezesti. Stii ca daca te-ai trezit o sa adormi foarte greu.
In legatura cu gradina... sincer arata la fel de rau. Adica fara iarba si cu doi copaci!:)

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.