Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, July 22, 2009

Sedinta de spiritism

Am un prieten care incearca sa ma convinga ca oricine poate vorbi cu spiritele. Nu stiu daca sa il cred sau nu, pentru ca mi se pare foarte simpla metoda lui. Mai exact trebuie sa faci un cerc pe o foaie de hartie unde scrii literele alfabetului, apoi in acel cerc mai desenezi un cerc mai mic unde scrii cifrele iar in mijlocul celui de al 2 lea cerc mai faci un cerc mai mic. Se ia o cruciulita si se pune in cercul mic din mijloc. Apoi un dop de la o sticla se pune peste cruciulita... si se aprind cateva lumanari.Ti se pare complicat pana acum? Nu! Evident. De aici e si mai simplu toti in cerc invoca numele spiritului,ceva de genul: "Spiritul lui... Te rugam sa vii!" de cateva ori.Apoi doi din cei din cerc tin cu cate doua degete de capac. Cineva adreseaza o intrebare si spiritul raspunde, mutand cu ajutorul degetelor tale capacul pe litere sau cifre. Ce mi s-a parut foarte interesant e ca tipul ca sa ma convinga mi-a zis ca pot chema pe cine vreau eu:
"Pe Hitler...pe Mihai Viteazu..."
De Hitler mi-ar fi frica si nici nu stiu germana iar decat sa-l chem pe Mihai Viteazu mai bine chem pe unul cu capul pe umeri.
Am senzatia ca forma asta de spiritism e un fel de messenger spiritual. As sugera ca de acum inainte pe langa cifre si litere sa se mai adauge inca un cerc cu emoticoane. parca il si vad pe Mihai Viteazu stand la o discutie in ceruri:
"-Boier Moflea mi-a dat unul un buzz toata noaptea."
"-Pai si nu ai trecut pe offline Maria Ta?"
"-Ba da dar avea spy spirit messenger"

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.