Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, August 31, 2009

Ceva sensibil!

Vorba aia : Cine nu are batrani sa-si cumpere. Daca tot as cumpara niste batrani as cumpara unii cu dotari ca lumea. Mai exact unii ca cei din filmuletul de mai jos. Oare cat m-ar costa?
Acum lasand gluma la o parte filmuletul asta mi-a starnit un zambet in coltul gurii iar ochii au devenit putin sticlosi.
Nu am putut sa nu imi imaginez cum voi ajunge si eu la 90 de ani(apropo asta am uitat sa mentionez. cei doi batranei au cate 90 de ani si sunt intr-un azil de batrani) si impreuna cu neuronu si bordea vom distra azilul in care vom fi internati in fiecare duminica.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.