Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, August 17, 2009

NU AM NICI O TREABA CU ZORILE DIN GALATI!!!

De ceva timp incoace ma tot suna tot felul de oameni pentru ca vor sa ia contactul cu formatia lor preferata :"ZORILE DIN GALATI". Chiar si astazi pe mess cineva m-a contactat in legatura cu treaba asta. Nici nu stiam ca mai exista formatia asta sincer sa fiu. Si nu inteleg de ce sunt asociat cu ei!!! NU AM NICI O TREABA CU ZORILE DIN GALATI!!! Daca cineva din formatie citeste cumva ce am scris eu aici il rog sa ma contacteze pentru ca am ceva oferte sa le dau!
O sa ajung mai cunoscut ca impresar al Zorilor din Galati decat ca si comediant. :)

discutie pe mess:

adnana .: buna ziua!
clyde_al_007_lea: buna
clyde_al_007_lea: ne stim?
adnana .: nu cred..
adnana .: am luat id-ul de pe un site
adnana .: ma interesa formatia zorile din galati

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.