Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, August 26, 2009

Vocea justitiara de la metrou!

Ma intorceam acasa cu metroul. Azi e si concertul Madonna si e nebunie mare.Toata lumea mergea cu metroul. Mi-a placut vocea justitiara a domnului ce conducea metroul. La un momendat s-a auzit: "-PAI DACA SUNTETI TARANI!!!!"
Nu imi venea sa cred vocea de la metrou tocmai ma facuse taran?! Oare a fost doar in capul meu sau poate a apasat din greseala pe un buton in timp ce vorbea cu altcineva.
Mi-am dat seama despre ce era vorba abia dupa cateva secunde cand vocea a revenit pe un ton si mai iritat. :"-VA ROG FRUMOS SA LASATI ULTIMA USA SA SE INCHIDA. ASTEPTATI URMATORUL METROU NU MAI FITI ASA TARANI. FITI MAI CIVILIZATI CE DRACU. D-AIA INTARZIE METROUL CA STA CATE 5 MINUTE IN STATIE..."
Un mod foarte civilizat de a educa calatorii. Asta da bun simt.
Acuma intrebarea mea e : Cine e mai taran? Vatmanul?sau cel/cei care nu lasau usile sa se inchida?

2 comments:

luc_rockit said...

:)) mda.. :) a devenit "care pe care", nu mai sta lumea sa se gandeasca la rezolvarea situatiei pe bune, si sa vb ce e nevoie de fapt; of.. :)

ps: "lasati" e legat, ca e pluralu de "lasa"; dc era "tu sa iti lasi..:, era despartit: "lasa-ti...ceva:)"

Core3 said...

Sunt surprins ca a mai calatorit cineva cu acelasi metrou.
Eram exact in ultimul vagon in statia Dristor 1 si am vazut 'actiunea'. Dupa anuntul de inchidere a usilor niste calatori 'binevoitori' au decis sa mai lase aproximativ 30 de persoane sa mai urce tinand usile.
Acesta a fost momentul in care s-a auzit "Ba, dar tarani sunteti!".
Dupa aceasta, s-a mai anuntat odata inchiderea si acei calatori au mai tinut usile sa mai intre inca pe atatia calatori.
Mecanicul a "rugat paza sa se deplaseze la ultimul vagon" si dupa ce a spus sa asteptam urmatorul tren a incheiat spunand "Civilizati-va, ba!!!"

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.