Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, October 12, 2009

De la Vegas la Timisoara!

Doua zile de spectacol in Timisoara. Ca de obicei publicul "imaculat" ca sa folosesc un cuvant de al Magdei Bonux Catone. Adica un public foarte receptiv (ca de fiecardata) Nu stiu cum se face ca mereu in Timisoara in fata se aseaza cate unul gras. Pana nu de mult venea unul si gras si cu ochelari care abia astepta sa ne luam de el. Foarte simpatic. Si nu era deloc suparacios. De data asta insa in locul grasului simpatic a venit unul tatuat cu "i love jilava" si care o lua la modul foarte personal. Dupa spectacol m-am intalnit cu el la baie si l-am intrebat daca s-a suparat. Nu numai ca s-a suparat dar chiar a crezut ca ne pregatisem dinainte textele pentru a face misto de el. De unde era sa stim noi ca o sa fie el in sala...nu stiu!
-"Lasa ba ca stiu eu...pula mea sunteti smecheri voi..."
Am incercat sa ii explic ca nu am facut intentionat si ca nu ar fi trebuit sa se supere mai ales ca nu am facut "misto" numai de el. Am intrat in dialog cu mai multi. Si ne-am luat peste picioar chiar si pe noi. Plus ca nu avem chestii jignitoare de genul "mata-i curva"! Grasu intrerupandu-mi fraza mi-a aruncat un "BA!" dupa care a bagat privirea aia amenintatoare pe sub sprancene, urmata de "ma crezi prost?" . Desi aveam raspunsul pe limba m-am abtinut. Nu de alta dar doar daca sufla ma darma : ). Apoi a continuat sa faca pe interesantul iar asta mi s-a parut foarte amuzant. A zis ceva de genul:
"Eu am fost si in Vegas...(da si eu am crezut initial ca e un club local dar chiar se referea la Las Vegas) si l-am vazut pe Carlos Mencia. S-ala s-a luat tot asa ca voi de mine...norocul lui ca nu stiu engleza!"
Mare noroc pe Carlos!

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.