Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, October 4, 2009

Dupa 3 ani am ramas 2 si o singura trupa SHOWTIME!

Au trecut trei ani. Trei ani in care zic eu am facut publicul sa rada din plin la showurile noastre de peste tot. Au trecut trei ani in formula de trei(Eu Tibi si Bordea). In astia trei ani am fost mai mult decat colegi de trupa. Chiar am devenit prieteni destul de apropiati zic eu. Ne-am obisnuit fiecare cu defectele celuilat. Am impartit impreuna de la pasta de dinti cand cineva nu avea pana la pieptane sau gel. Am mers impreuna la cumparaturi si ne-am ajutat in a alege ceea ce ne statea mai bine. Am trecut peste multe (bordea s-a culcat gol langa tibi;am intrat peste altcineva in camera cand ne-am intors eu si Bordea ametiti de aburii alcolului de dupa spectacol si am gresit camera de hotel; s.a.m.d) Au fost niste ani frumosi. De ce vorbesc la trecut? Pentru ca se pare ca dupa trei ani Catalin Bordea a decis sa paraseasca trupa SHOWTIME. Daca am fi fost doar colegi poate ca nu ar fi fost asa o mare chestie...poate ca nu as fi scris decat un rand "trupa showtime ramane in doi", dar am fost mai mult decat atat. Am fost si prieteni. Asa cum a scris si Neuronu am fost poate cea mai unita trupa de stand up comedy de la noi. Nu vreau sa comentez motivele pentru care ne-am despartit. Pe scurt Catalin a a vut de ales intre noi si concurenta. A ales concurenta. Ok, daca el considera ca asa ii va fi mai bine nu pot decat sa ii urez multa bafta.
Aseara a fost ultimul spectacol in formula de trei in deko. De azi trupa SHOWTIME inseamna Cristian Dumitru si Tibi Neuronu.
P.S.: Cu o dulce ironie in glas vreau sa ii dedic urmatoarea melodie:



Bordea ne mai vedem pe la o bere!

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.