Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, October 2, 2009

Parodie reclama Goldenbrau!

Am revenit. Asa cum am promis inainte de a pleca v-am pregatit cateva surprize. Acum a venit momentul sa o divulg pe cea de a doua. Asadar banuiesc ca stiti cu totii reclama aia la goldenbrau cu ala de il face pe sef sa rada si merita o bere. Daca nu,da un click aici ! Acum poti sa vezi si parodia pe care am facut-o impreuna cu cei de la happyfish, bazata pe scandalul dintre Gigi Beecali si Bergodi.
Atat pentru moment. Dar va asigur ca mai am ceva surprize pregatite.
P.S.: DE ACUM POTI LASA COMMENT FARA SA AI CONT PE GOOGLE!

1 comment:

andra said...

"Poi baaii hahalerroo echipa asta este o rusine ca asa este ea m-ai inteles" =))))))))))))) genial. Poi baaii telentatule care esti u talentat felicitari , "m-ai inteles" :))...pupici

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.