Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, October 20, 2009

Un fel de melodie cu prietenul meu fumat spart!

Cu ceva timp in urma am postat cateva articole cu titlul "De la prietenul meu fumat spart". Acum cateva zile acelasi prieten la fel de fumat a trecut pe la mine. Si atunci ne-a venit o idee ingenioasa. Sa facem o melodie...ma rog e mai mult un interludiu. Ce a iesit? Asculta si tu!



Nu ti se pare cine stie ce nu?
Acum imagineaza-ti urmatoarul videoclip:
La maternitate. Se aud plansete de copil. Apare o asistenta:
"-Hai copii ne concentram, fumam un joint si ne calmam...Si veselie, bucurie...toata lumea, toata lumea stie! ha ha ha ha! Isi aprinde un joint!
Ia un bebelus care plange mai tare in brate si incepe sa il legane, cantandu-i: "-Tu esti langa mine!Eu sunt langa tine!"
Vocea feminina ce se aude pe piesa este a unei femei de serviciu care apare si ea din cand in cand prin cadru.
Asistenta ii da un fum si bebelusului.
Bebelusul(feat femeia de serviciu): "-Da, eu sunt langa tine! Tu esti langa mine!
Asistenta(feat femeia de serviciu):"-Tine fumul bine! Da tine fumul bine!
Bebelusul(feat femeia de serviciu):"-Da, o sa-l tin prea bine! Da, o sa-l tin prea bine!"
Bebelusul fumat si ceilalti bebelusi incep sa rada. Nu mai e nimeni trist.
Se mai aude inca odata vocea femeii de serviciu ce repeta ultimul vers:-"Da o sa-l tin prea bine!"
Daca si acum ti se pare porcarie poate ca e...sau poate ca nu ai fumat tu ce trebuie sau cat trebuie!

1 comment:

Sammy del Santo said...

de ce am impresia ca stiu toti artistii muzicali ai acestei piese de o deosebita si incontestabila valoare ...cum o fi !

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.