Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, December 18, 2009

Link-urile zilei

E perioada sarbatorilor de iarna. Se presupune ca ar trebui sa fim mai buni. Sa facem cadouri tuturor si sa primim cadouri de la ei.
Primul link pe care vi-l propun, este un link catre un site unde iti poti face un test despre personalitatea ta:
http://vn247.net/flash/Color-and-Me.swf
Gata?Ti-ai facut testul? Acum, pentru ca am inceput asa frumos hai sa facem un cadou si sa primim unul la schimb. Cui? Cuiva pe care nu il cunoasteti. Despre ce e vorba? Da un click aici:
http://www.file-swap.com/

Sa imi spuneti ce ati primit! Eu am primit o poza cu o lama...probabil din partea unui emmo.

2 comments:

Anonymous said...

un caine nebun!

diana pdu said...

eu am primit o poza cu un tip si o tipa, cred, care stateau intinsi pe iarba si aveau conversi.:))
mi-am facut si testul, chiar mi se potriveste ce scrie acolo. f tare.
merci!

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.