Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, December 14, 2009

Marina Voica a luat-o razna?!

Mi-a aratat filmuletul asta un prieten si nu mi-a venit sa cred! Deci Marina Voica a luat-o razna rau de tot. Si se pare ca nu de ieri de azi ci de prin '97 .A facut un cover si l-a interpretat in stilul ei...destul de ciudat as zice eu. Si ce e si mai tare ca ea desi e destul de batrana tine pasul cu tehnologia asta moderna. Ea si-a postat si pe internet celebrul filmulet ba mai mult chiar le raspunde admiratorilor.(comment lasat de ea pentru fani la acest filmulet: "Baieti! mai am o varianta pe youtube COMMON PEOPLE. VA sfatuesc vizionati-o.Mie imi place mai mult!!! ")
Tare tipa! Sunt curios daca are si id de mess!


Si iata si varianta originala a melodiei:

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.