Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, December 4, 2009

McDonald's chinezesc

Am mers la un restaurant chinezesc, pentru prima data. Am zis sa nu ma arunc la cine stie ce "specialitati" din caini vagabonzi si alte alea. Asa ca am comandat ceva traditional: o portie de pui shanghai cu garnitura de cartofi prajiti. Stiu suna un pic ciudat...sa comanzi cartofi frantuzesti la un restaurant chinezesc. Probabil ca la fel de ciudat i s-a parut si bucatarului, pentru ca portia de pui a fost gata in cateva minute. Pentru portia aia de cartofi prajiti a trebuit sa astept pana au mancat toti de la masa ce comandasera...si nu erau putini. Puiul shanghai deja se racise si incepuse sa plece din farfurie...he he, vechea gluma cu mancarea chinezeasca!
Ca si explicatie ospatarul mi-s zis ca in China, cartofii prajiti se servesc la sfarsitul mesei. De ce? Asta nici el nu stia sa imi zica. Intradevar mi s-a adus o portie enorma de cartofi prajiti, bine piperati si sarati ("cu sare d-aia de a lor", dupa spusele ospatarului) insa taiati foarte foarte subtiri. Mai subtiri decat traditionali nostrii taitei. Evident ca am inceput sa rad si i-am spus ospatarului ca nu trebuia sa se deranjeze atat de mult bucatarul. Mi-i putea aduce si taiati normal dupa reteta clasica frantuzeasca.
Replica ospatarului a fost tare:
"-Asa arata francezii in viziunea chinezilor. Subtiri,bine condimentati si prajiti."
Iti dai seama cat tre sa astepti pentru o portie de cartofi prajiti la McDonald's in China?
Asa ca daca mergeti la un restaurant chinezesc nu comandati cartofi prajiti. Astia au boala pe francezi!

1 comment:

crestere said...

Mutumesc pentru informatii. Mi-a fost de folos acest articol.astept si alte post-uri pe aceiasi tema :)

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.