Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, December 6, 2009

Vise interzise

E 12:34 si inca nu se stie exact cine va iesi presedinte. Inca nu s-au numarat toate voturile.
Nu stiu care dintre cei doi candidati e mai rau, dar spe sa iasa cel mai putin rau. Din pacate nu am reusit sa ajung azi la vot, pentru ca v-am pregatit o surpriza.
E o surpriza pentru toti cititorii mei fie ca au fost sau nu la vot. AM TERMINAT DE FINALIZAT(CAT DE CAT) O NOUA MELODIE.
Astept parererile voastre!


Cristian Dumitru - Vise interzise
Asculta mai multe audio Muzica

1 comment:

andra said...

Sa ne mai faci surprize dinastea...deci vreau sa-ti spun ca de cand am auzit piesa o ascult incontinuu. Am fost la vot, nu pentru ca as avea un superdezvoltat spirit civic sau national, oricum vorba ta...toti au au un singur tel. TRaim in Romania, o tara in care nu numai ca sunt "vise interzise" nici macar nu poti visa. Haidi pup:))) senzationalule

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.