Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, January 27, 2010

Rezolva problema lui Busuioc si aflii cum e vremea!

De mult vroiam sa scriu despre Busuioc si ghicitorile lui extraordinare. Daca vrei sa afli vremea tre sa rezolvi problema data de el.
Ar fi tare sa prezinte si extragerile loto tot pe acelasi principiu: "Daca vreti sa aflati ce numere s-au extras azi la 6/49 rezolvati-o p-asta : "Un tren care pleaca din gara A cu o viteza de 50 de km se intalneste in punctul C cu un tren ce pleaca din gara B cu o viteza de 60 de km. Cat a costat biletul pentru trenul ce pleaca din gara A? Cine rezolva asta va afla primul numar extras. Mult succes."
Plus ca la un momentdat o luase razna si cu imbracamintea. Aparea in tot felul de paltoane ciudate de puteais a juri ca vreun cavaler medieval. Maine poimaine o sa apara calare pe cal sa prezinte vremea.
video

4 comments:

Dorin Taranu said...

frate mai bine ai incerca sa faci propriul tau concurs nu sa promovezi conceptele altora.
O zi buna

Cristian_Dumitru said...

Ce concurs frate?Tu nu ai citit ce am scris?
Kkt! Nu am promovat nici un concurs. Florin Busuioc de la pro tv nu prezinta nici un concurs in pana mea!!! Prezinta vremea adica meteo, adica prognoza meteo,intelegi? D-aia mi s-a parut ca e putin exagerat pentru un prezentator de meteo! Nu l-am promovat doar l-am comentat. Asta fac eu. Comentez ce mi se pare mie ca ar fi de comentat! O zi buna si tie! Si data viitoare nu mai commenta doar asa de dragul de a commenta te rog eu. Citeste de doua ori, intelege si dupa aia daca mai ai ceva de comentat comenteaza, nu fi "taran"!:)

shatyr said...

bai, ce m-a rupt dorin asta =))

busuioc rupe norma.. se imbraca exact ca un Jester :))

Anonymous said...

Corect. Cred ca in curand nu o sa mai prezinte vremea si zodiacul. O sa ii ia locul lui Neti

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.