Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, February 9, 2010

Care sunt IQ tau?

Stiu primul lucru pe care il vei spune e: "Du-te ba ca e trucaj!"
Asta daca nu cumva ai vazut si tu reclama asta la testul de IQ.
Cautand ceva pe youtube am dat peste reclama asta care sincer ma cam pus pe ganduri.
Nu stiu care e IQ-ul meu dar cu siguranta e mai mare decat al lor.

3 comments:

me invisible said...

Daca tot ai IQ`ul mai mare ca ei, macar scrie corect. Sau , asta a fost pusa tot asa, la caterinca, ca sa se faca misto de IQ`istii care este prezenti pe Internet? In orice caz nu m-as fi luat de tine ca scrii gresit, se mai intampla, doar ca vezi tu...promovezi un blog si trebuie sa clarifici cititorii :este un pamflet- ok e acceptabil sa scriem gresit, este serios/se critica prostimea din jur - nu mai e asa acceptabil.

Cristian_Dumitru said...

Nu stiu ce dracu se intampla, de in ultimul timp citesc blogul meu doar oameni atat de seriosi, lipsiti de simtul umorului si atat de carcotasi. Exact ca politistii aia care te opresc si daca nu le dai spaga iti gasesc ei nod in papura.
Evident ca titlul l-am pus acolo pentru a fi mai atractiv. Tu daca ai primi un mesaj cu titlul: "Care este iq-ul tau?" si un link ai da click? Evident ca nu. Dar daca ai primi un mesaj cu titlul "Care sunt iq tau?" cel mai probabil ca ai da. Din curiozitate sa vezi macar de ce e scris gresit. Nu?
Mi se pare penibil sa scriu e un pamflet! Cat de prost sa fii sa nu iti dai seama ca e un pamflet?
Sper sa nu vii in public la vreun spectacol de al meu ptr ca voi fi nevoit sa zic dupa fiecare poanta e -"o gluma!"
P.S.: raspunsul meu nu e un pamflet!

Penelopa said...

TUinvisible, esti un insipid și-un incolor.

P.S.: Apropo, a pune virgulele greșit este tot o greșeală gravă!

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.