Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Saturday, February 20, 2010

Cea mai proasta zi

Ieri am avut cea mai de cacat zi. Din 2010 cel putin. Am inceput-o prost inca de la 3:26 dimineata cand ajuns in gara din Arad, toate casele de bilete erau inchise. Trenul spre bucuresti trebuia sa plece la 04:01. In cap, imi rasuna un singur gand:"E greva!". Merg la informatii unde dau peste o duduie de vreo 40 de ani mica si indesata ce musca cu pofta dintr-un sendvis. O intreb daca e vreo casa de bilete deschisa totusi. Mi-a dat o replica geniala: "-Dar ce doriti?"
Ce cacat as putea sa vreau de la casa de bilete din gara? Un pachet de tigari si niste prezervative?
I-am spus ca as dori un bilet spre Bucuresti.
"-La si 30 se deschide casa 1." imi raspunse duduia inchinzand gemuletul ala mic si continuand sa-si savureze sendvisul. La si 30 ma duc la casa 1 de bilete, unde apare tot ea stergandu-se cu un servetel la gura si ma intreaba iar: "Ce doriti?" Deja incepusem sa ma enervez tocmai imi adresase intrebarea asta acum 2 minute. Ii cer un bilet catre rapidul de Bucuresti, mi-l da, ii multumesc frumos, ma uit pe tabela sa vad la ce linie soseste, ma uit la ceas si ma hotarasc sa merg sa imi iau un suc. Evident toate chioschiurile sunt inchise. Gasesc cu greu un non stop vis a vis de gara merg fuga imi iau un suc si un kent 4 si ma intorc cu o sticla de suc intr-o mana si cu geamantanul in cealalta mana pe peronul garii la linia 1. Minutele zboara. Acum e 3:57. In doua minute trebuie sa soseasca trenul. Ma duc sa mai verific odata daca e la linia 1, si ghici ce? Trenul intarzie. Nu 10 minute nu 15. 40 de minute!!! In gara eram eu si un grup de aurolaci. Atat. Scot o tigara, o aprind si nu apuc sa trag primul fum ca aud o voce din spatele meu: "-Baiatu' n-ai sa-mi dai si mie o tigara?" Ii dau o tigara, iar eu fumez mai departe din cea aprinsa. Ma rog trec si cele 40 de minute, si nici urma de tren. Intreb un muncitor cfr daca stie ceva de tren. Imi zice ca are intarziere o ora. Deci inca douazeci de minute de chin. Greu, foarte greu trec si cele 20 de minute. Ma urc in tren, NASU vine imi perforeaza biletul si trenul pleaca agale. Eram singur in compartiment. Imi dau geaca jos scot o carte si ma apuc sa citesc ptr ca nu aveam somn. Probabil din cauza nervilor. Era destul de cald. Nu trece nici o ora si simt cum un aer rece ma izbeste direct in fata. Ca atunci cand deschizi congelatorul.Varful nasului mi se raceste precum cel al cainelui, iar mainile incep si ele sa se frece una de alta din instinct. Imi iau geaca si ma imbrac. Dupa vreo zece minute de tremurat apare iar Nasul. Il intreb politicos ce se intampla? De ce e asa de frig? Pe un ton glumet imi raspunde?: "-Pai a venit vara, e cald." Dupa aia imi explica ca li s-a stricat caldura in vagon. Tare nu?Chiar in vagonul unde eram eu. Si mai mult decat atat ma invata o smecherie. Sa merg la un panou de langa wc si sa tin apasat pe butonul pe care scrie "c" pana se aprinde un bec galben. De ce pula mea am dat 100 de lei pe bilet? Sa merg sa mai repar si trenul acum? Am facut pe mecanicul de vreo doua ori dar dupa aia m-a luat somnul. Si m-am trezit iar intr-un frigider si cu o voce ragusita. Ajunsesem in Brasov. Aici nasii fac schimb de tura. Clantanind de frig il intreb pe noul nas ce dracu se intampla cu caldura?
Asta si mai glumet:"- Ce e prea cald?" Si ma rog imi promite el ca va sta langa panou si va rezolva cu butonul si cu becul galben. Si s-a tinut de promisiune. Pana la Bucuresti nu a mai bagat caldura in compartiment dar nici aer rece. A fost asa ca afara ca doar "a venit vara". La Bucuresti Nasul imi apare in usa compartimentului ca un actor la aplauze: "Cum a fost?" Ii zic ca a fost acceptabil si ii multumesc pe un ton ironic. Ton pe care el nu l-a remarcat. Imi raspunde cu un zambet de primavara pe fata: "Cu placere!"
Ajung in Bucuresti cu o ora si 40 de minute mai tarziu. Adica in loc de 14:00 ajung la 15:40. La 18 incepea spectacolul de teatru :"Visul unei nopti de vara" la sala palatului unde evident trebuia sa fiu. Ma arunc repede intr-un taxiu si ma indrept spre locatie. Si ca totul sa fie si mai si , in sala de 5000 de locuri foarte multe bilete au fost cumparate de niste scoli din ilfov. Adica erau in sala foarte multi cocalari. Comentariile erau de genul :"Ce buna e aia!" Ce te-as fute"e.t.c.
Deci clar cea mai prosta reprezentatie a spectacolului de pana acum. D-aia zic: Teatrul nu e pentru toata lumea.
Cea mai prosta zi din 2010 sau daca ma gandesc mai bine chiar din viata mea de pana acum.
Romania: tara unde prostia e la ea acasa.

2 comments:

Penelopa said...

Hei, nu fi trist, sunt sigură că vor veni și zile mai rele! :))

Fără glumă acum, ai o mie de lucruri minunate pentru care să te bucuri.
Plus că mâine-i altă zi.

bordea said...

Penelopa esti tare....maine e alta zi...uite la asta chiar nu m-am gandit.

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.