Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, March 10, 2010

MAXIM AM SPUS!

Am auzit in emisiunea lui Capatos doua maxime extraordinare.
Pe prima a dat-o Romeo Fantastik sau Fantastiku ceva de genul asta.
A cantat o melodie cu versuri cam asa :"Sa ti-o 'nping"
Iar dupa aia daca esti prost si nu intelegi ce a vrut sa zica autorul cu aceste versuri adica nu te-ai prins ce sa impinga a tinut sa clarifice:
"-Smecheria consta in metafora!"
Intr-adevar o melodie plina de metofore. Poeziile lui Eminescu sunt niste cacaturi pe langa versurile astea metaforice.
Iar aseara a fost invitata Braileanca, nu ii pot spune Sexy Braileanca pentru ca numai sexy nu e.
Si la fel de saraca in neuroni a dat o maxima:
"-Eu am nopti fierbinti in fiecare zi!"
Maxim am spus!

1 comment:

De Calitate said...

Cat de maxiiiiiim ?

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.