Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, March 1, 2010

Tehnici esentiale de supravietuire vs Monica si Irinel Columbeanu

Satul de "scandalul" din jurul sotilor Columbeanu, butonez departe pe canelele alea stiintifice. Ma opresc pe Discovery unde il gasesc pe nenea ala cu supravietuirea. Il stiti nu? Ala de se rataceste prin pustiuri si trebuie sa se descurce singur. O fi facutura? Ce nu inteleg eu e ca el mai are si un cameraman cu el. Cameramanul ala ce mananca, ce bea? Si el e obligat sa-si bea pipi-ul dintr-un sarpe? Sau sa manance gandaci cu nu stiu ce vitamine asa cum face Bear Grylls? Eu unul mi-l imaginez stand in spatele camerei si filmand cum Bear mananca nu stiu ce insecte scarboase si el savurand un delicos snickers. Imi imaginez ca mai sunt momente (care sunt taiate la montaj) de genul asta: -Bear vrei o gura? -Nu multumesc, nici un desert nu se compara cu gustul unic al unui brotac mancat de viu! Ce e tare ca asta e casatorit si are si un copil. Cred ca navasta-sa e foarte fericita, pentru ca el nu pare genul care sa faca mofturi la mancare: -Bear comandam o pizza? -Ce rost are cand am gasit aceasta molie delicioasa in sifonier?! Oare au faze de genul asta inainte de a pleca la munca: -Iubitu sa-ti fac pachetel? -Nu!Nu e nevoie, mi-am umplut termosul cu pipi. Asta imi tine si de sete si are si vitamine. Si unde mai pui ca sta si fierbinte. Oare nevasta-sa il pupa vreodata? Cum poti pupa un om dupa ce stii ca a mancat tot felul de lucruri care nu se mananca?
Si pentru cine face el emisiunea asta? E vreunul care se duce de nebun prin desert?
Parca il si vad pe unul plecat cu un grup in excursie prin desert si la un moment dat ramane putin in urma face stanga imprejur si o ia la fuga de nebun strigand:
-Ma descurc si singur!!!Ma descurc si singur!!!
Oricum emisiunea e foarte atractiva. Uneori scarboasa dar atractiva! Mult mai atractiva decat orice scandal cu Monica si Irinel Columbeanu. Pe care sincer as vrea sa-i vad rataciti undeva departe de civilizatie fara haine de firma, fara mancaruri cu nume sofisticate si fara carduri...sau isi pot lua carduri pentru ca oricum nu au unde sa le foloseasca! Si daca nu ar supravietui...cu atat mai bine.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.