Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, March 7, 2010

Visul unei nopti de primavara cu Michael Jackson

Aseara am visat ca m-am intalnit cu Michael Jackson in fata la Mc la unirii. Era foarte arogant asa. Sau cel putin asa mi s-a parut mie. Ca i-am si zis: -Ba Michaele ce esti ma asa cu nasu pe sus?
In momentul ala nasul i-a cazut pe trotuar si un caine maidanez l-a insfacat. Alerg dupa caine, Michael alearga dupa mine sau ma rog dupa nas...
Prind cainele ii iau nasul dintre dinti, ma intorc catre Michael, si incerc sa il pun la loc pe fata. Din pacate nu se lipeste. Nu-i nimic pentru asta exista "moment". Dar cum nu aveam lipiciul minune cu mine, ii dau cu scuipinol si il fixez pe fata. Ma dau doi pasi mai in spate sa imi admir opera. Il pusesem gresit. Adica fix intre ochi. Si mai exact intre sprancene. De fapt putin mai jos de sprancene...hai ca ati inteles voi. Ma uit arogant asa la el si ii zic:
-Ce e ma Michaele, nu ma poti vedea de nas? Rad ca prostu, aratandu-le trecatorilor cu degetul marele superstar cu nasu' intre ochi. Si ma trezesc. Ce dracu o fi vrut sa insemne visul asta nu stiu. Sper sa primesc si continuarea in seara asta.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.