Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, May 16, 2010

Cronica de film!

Nu vreau sa par carcotas din ala de pe net caruia nu ii convine nimic, insa am vazut cateva filme noi aparute care mi s-au parut foarte proaste.

Primul a fost : "Infruntarea titanilor". Recunosc m-am dus sa-l vad pentru ca mi s-a parut inca din trailer un film prost de care se poate face misto. A fost mai prost decat ma asteptam insa. Atat de prost incat nu am putut nici macar sa rad de el. Si unde mai pui ca e si 3d...sau ma rog pe afis e trecut 3d ca in film grafica 3d lipseste.

Nou aparut in cinema de vreo saptamana este si filmul "Robin Hood" cu Russell Crowe. Un film de unde lipseste cu desavarsire Robin Hood. Filmul prezinta povestea lui Robin inainte de a ajunge Robin Hood! O prezinta cu foarte multe detalii. Atat de multe detalii inutile sunt prezentate in film in cat din sala se aud sforaituri.

Dan Chisu s-a apucat de facut film. "Web site story" este numele primului lung metraj aparut deja in cinematografe. Ma bucur ca nu e un film despre revolutie, dar cam atat. A fost genul de film care nu ma impresionat dar nici nu ma incurcat. Si daca nu il vedeam, nu pierdeam nimic.
Nu am inteles de ce Teo(din Deko) apare in scaun cu rotile? Asa fara nici o justificare.
Nu am inteles de ce atunci cand moare una din actritele principale , in cadru apare si un operator si un reflector. Am incercat sa gasesc o justificare cum ca ar fi de la televiziune insa camera lui de filmat era una mult prea profi. Deci, nu stiu! Mi-a placut Florin Piersic jr, Oreste, Dragos Bucur, Micutzu si Costel.
Se spunea ca filmul ar fi fost transferat pe pelicula. Imaginea nu mi s-a parut deloc iesita din tiparul imagini filmelor romanesti.
Intr-un cuvant, nu m-a impresionat.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.