Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, August 10, 2010

"Soptitorul Fantomelor" cel mai controversat film romanesc

Initial filmul Soptitorul Fantomelor se vroia a fi o parodie (pentru internet) dupa o incercare de film horror romanesc al unui regizor debutant (nu am sa-i dau numele pentru ca este total neimportant). Dupa aceea ne-am dat seama ca filmul dupa care vroiam sa facem parodie de fapt este la fel de neimportant ca si regizorul. Am stabilit de comun acord sa parodiem ghost wisperer; the ring si alte filme de groaza.
Mare mi-a fost suprinderea cand azi de dimineata am fost sunat de insp. D ( de la serviciul de investigare a fraudelor). Motivul pentru care am fost contactat de catre dansul este ca a primit o plangere din partea unui domn al carui nume l-a pronuntat cu greutate. Ati ghicit este vorba de numele regizorului debutant. Initial am tratat totul ca pe o farsa. Ulterior am inteles ca treaba este destul de serioasa. Asa ca, cu doua zile inainte de premiera,pe langa stresul ca filmul inca nu e terminat s-a mai adaugat si plangerea asta. Cum poate cineva face o plangere cuiva doar ca a auzit el de la nu stiu ce sursa ca i s-a furat scenariul....nu stiu!
E ca si cum as face si eu o plangere impotriva acestui "domn" in care as spune ca are 2 kg de cocaina ascunse in casa. Ce se va intampla dupa aceea? Vor trimite mascatii sa ii rascoleasca toata casa doar pentru simplu fapt ca s-a dus vorba ca detine subtante interzise?
Maine dimineata merg sa clarific situatia cu plangerea. Si serios ca ma bate gandul ca la randul meu sa depun si eu o plangere total nefondata si aberanta...doar asa de dragul de a ma razbuna!


No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.