Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, October 28, 2010

Frunza verde de Paris, casting la Metropolis!

Anuntata fara surle si trmbite(ca de, e criza) ieri a avut loc cea de a doua zi de casting facuta de regizorul Victor Ioan Frunza.
Nu am mai fost cam de multicel la o proba pentru un rol intr-o piesa de teatru (pentru ca nu am avut timp) si cum astazi nu faceam nimic am cedat insistenteleor prietenei mele.
M-am trezit la 7:30 am baut rapid o cafea in dus in timp ce ma spalam pe dinti si am plecat( pentru a ajunge mai din timp si pentru a evita aglomeratia)
Ajuns acolo cu cv-ul in mana si cu ochii inca umflati de somn am constatat ca nu eram singurii care am aplicat strategia asta. Ba mai mult cei care s-au gandit ca si noi au fost 50 la numar.
Asadar ne-am inscris pe lista de asteptare in dreptul numerelor 51 si 52 si am mers la etaj, in mini baruletul fara fereastra si unde se putea fuma cat de mult poftea clientul, pentru a bea o cafea.
La cafea ne-am intalnit si cu alti colegi si fosti colegi veniti si ei din aceleasi motive.
Si dai si discuta, si dai si razi si uite asa au trecut cam 4 ore. Ochii aproape ca mi se inchideau, cand am auzit o voce feminina strigand : "Cristian Dumitru"
M-am trezit instant si m-am indreptat spre sala cu castingul.
Am intrat, am luat loc pe un scaun si i-am imanat c.v.-ul meu domnului Frunza.
-Si cu ce va ocupati mai exact in momentul de fata? a venit promt prima intrebare.
Eram cu nervii la pamant si nu am putut sa-i zic decat atat:
-Tai FRUNZA la caini!
Domnul Victor, mi-a aruncat o privire peste ochelarii ce ii avea pe nas si a adaugat:
-Mda...ma rog... ce hobby-uri aveti?
-Cant la FRUNZA! a venit ferm raspunsul meu deloc gandit.
-Domnu' Cristian, vad ca aveti chef de mistouri....de ce ati venit pana la urma aici?(simteam deja o oarecare iritare in glasul sau)
-Ca sa demonstrez tuturor ca am clorofila-n testicule!
Raspunsul asta chiar a pus capac:
-Nu ti-ar fi rusine obrasnicule......
-Domnul Frunza dar ce v-ati ingalbenit asa....?!?! Aa.....a venit toamna!
-Iesi afara magarule!(izbucni dl regizor ridicandu-se-n picioare)
-Sigur, dar mai intai sa va cant ceva:"A venit, a venit toamna....."
Urmatorul lucru pe care mi-l amintesc, este podeaua de sub nasul meu.
Adormisem ca un navetist in gara, pe o canapea, iar acum aveam nasul lipit de podea.
Nu am apucat sa intru la casting, pentru ca erau dupa 4 ore abia la numarul 9 (organizare romaneasca, na).
Dar cel mai rau imi pare ca a fost doar un vis...
citeste mai departe aici!

2 comments:

Penelopa said...

ha ha, măcar în vis ți-ai luat revanșa...

Madalina said...

Doamne . Ce iti mai poate mintea aia :))

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.