Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, November 28, 2010

Diferenta dintre bucovineni si moldoveni!

Saptamana asta am avut spectacole in Iasi si in Suceava. Desi oamenii din cele doua orase vorbesc cu acelasi accent, cei din Suceava se supara daca ii faci moldoveni. Ei sunt "bucovineni ai!"
Chiar mi se parea o prostie si chiar nu intelegeam care e diferenta. Asta pana dupa spectacolul de vineri, cand am inteles ca totusi e o mare diferenta intre bucovineni si moldoveni.
Moldovenii isi bat nevestele iar bucovineni isi iau bataie de la neveste. Jur ca povestea este 100% autentica.
Dupa show am iesit putin afara. Cat stateam eu si incercam sa prind la telefon pe cineva la care suna ocupat, langa mine au aparut un tip si o tipa (cam la 30-35 de ani), certandu-se.
Din pacate nu am auzit tema pe care se certau, dar dupa foarte scurt timp ea i-a tras o palma de i-a intors privirea spre dreapta.
In acel moment din receptorul telefonului meu s-a auzit "-Alo!...". Am inchis. Era mult mai important sa vad ce se intampla aici. Imi si imaginam cum se enerveaza tipul si ii trage o scatoalca dupa care incepe o adevarata lupta de k1 intre cei doi, dupa care intr-un final ar fi ajuns si politia, care nu i-ar fi despartit pe cei doi ci ar fi facut pe arbitrii.
Din pacate nu a fost deloc asa (asta pentru ca nu suntem in moldova). Dupa ce a incasat palma, tipul a exclamat:"Ai, uiti mi-ai trantit, ochelarii in noroi ai!
Tipa nervoasa a simtit nevoia sa-i raspunda: "Ma pis pe ochelarii tai", dupa care a plecat!
Barbatul care probabil nu prea mai vedea nimic, s-a coborat in genunchi si pipaind cu mainile amandoua prin noroi isi cauta dioptriile. Nu le-a gasit, asa ca s-a dus dupa tipa cu care a venit.
In cateva minute tipul s-a intors cu tipa si cu inca un barbat tot cu ochelari si s-au pus toti trei pe cautat.
Tipul nou cu ochelari:"Da'undi erai, ai, cand te-o pocnit?
Tipul cu ochelarii pierduti: Aisea, ai!
Tipa: Hai sa facem o reconstituire. Marcel ia vino tu aici-sa!
Si barbatul nou cu ochelari foarte ascultator vine la locul indicat. Poc! din scurt, ca sa nu se razgandeasca, femeia ii trage si lui o palma si ochelarii ii sar si acestuia in noroi.
Tipul nou fara ochelari: Ai, ce dai, ai?
In acel moment m-a bufnit rasul!
Tipul (primul care a incasat palma) se uita amenintator catre mine si zice:"Bai....
In urmatorul moment femeia cu ochelarii in mana se ridica de jos victorioasa: "I-am gasit!"
Tipul(primul care a incasat palma) catre mine:" Lasa...n-are a face! "
Si au plecat toti 3 spre restaurant.
Dupa aia am sunat din nou persoana cu care vroiam sa vorbesc si i-am povestit toata faza. Si amandoi am murit de ras!
citeste mai departe aici!

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.